صفحه اصلی / اقتصادی / اختصاص ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش‌های آبی خوزستان

اختصاص ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش‌های آبی خوزستان

به گزارش دانستنی نیوز به نقل از وزارت نفت، بابک دارابی با اشاره به اینکه وزارت نفت همسو با انجام مسئولیت اجتماعی در استان خوزستان و پیرو سفر رئیس جمهوری مکلف به تخصیص ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در سرفصل‌های ورزشی، آموزشی، بهداشتی، راه‌های مواصلاتی، تنش‌های آبی، دانشگاه‌های علم پزشکی و … شده است، اظهار کرد: از این مقدار اعتبار، ۲ هزار و ۷۲۴ میلیارد تومان مربوط به بخش آبفا و شبکه آبرسانی است.

وی مقدار اعتبار بخش آبفا و شبکه آبرسانی برای شهر اهواز را ۲ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: البته ما در دولت سیزدهم و پیش از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای مناطقی از جمله پاستوریزه، فدک، پاسداران، عین ۲، زرگان، کوی فرهنگیان و … در نظر گرفتیم.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: همه صورت‌وضعیت ارسالی طرح‌های یادشده تاکنون به مدیریت ما پرداخت شد و مبلغ بسیار اندکی باقی این اعتبار است که پس از دریافت صورت‌وضعیت قطعی این طرح‌ها، پرداخت را انجام خواهیم داد.

دارابی با بیان اینکه عمده مصوبه‌های مسئولیت اجتماعی رئیس‌جمهوری مربوط به تنش‌های آبی است، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط استان بتوانیم تأثیرگذاری مثبتی به‌ویژه در اهواز داشته باشیم.

این مطالب را نیز ببینید!

رهبر انقلاب: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز – پنج‌شنبه – در دیدار آقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.