صفحه اصلی / اجتماعی / استقرار ۶۰ آتش نشان در ورزشگاه آزادی

استقرار ۶۰ آتش نشان در ورزشگاه آزادی

دانستنی آنلاین:سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار ۶۰ آتش نشان از ساعاتی قبل از شروع نودمین دربی پایتخت در ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص تمهیدات پیش بینی شده برای نودمین دربی پایتخت که روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه در ورزشگاه  آزادی برگزار می شود، گفت: قطعا در این روز ده ها هزار نفر از طرفداران دو تیم از سراسر کشور به این ورزشگاه می آیند. سازمان آتش نشانی مانند همه دربی های گذشته تمام توان خود را برای ایمنی در این روز به کار خواهد بست. ۱۳۱ ایستگاه تهران در آماده باش کامل هستند. علاوه بر آن ایستگاه ۲۰ آتش نشانی که در جوار این ورزشگاه است و در تمام بازی ها در آماده باش کامل است، نیز به طور کامل این فضا را پوشش می دهد.

وی بیان کرد: سازمان آتش نشانی در این روز با استفاده از ۲۱ دستگاه سبک و سنگین و یک گروه کامل نجات و ۶ موتور و در مجموع ۶۰ نفر آتش نشان عملیاتی تمام درب های ورودی، پارکینگ ها و خروجی میادین و اتوبان های اطراف را پوشش می دهد و از ساعاتی قبل در این مسیرها مستقر خواهد بود و رؤسای ایستگاه های غرب تهران نیز با خودرو مشغول گشت زنی خواهند بود و ایمنی را رصد می کنند.

ملکی اضافه کرد: تقاضای من از شهروندان این است که مثل همیشه با ما همکاری کنند و هر جا ناایمنی مشاهده کردند گزارش دهند و اگر حادثه ای رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند.

این مطالب را نیز ببینید!

داستان معین، از عینک پرحاشیه تا بازگشت به ایران/ ویدئو

اما معین چه مسیری را پیمود که توانست به این درجه از محبوبیت برسد؟ داستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.