صفحه اصلی / اجتماعی / افزایش سفر در ماه محرم

افزایش سفر در ماه محرم

دانستنی آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیک محورهای محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران در برخی مقاطع سنگین و نیمه سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای اهر ـ کلیبر در استان آذربایجان شرقی، اسالم ـ خلخال در استان اردبیل، ارتفاعات کرج ـ چالوس و ارتفاعات گدوک در فیروز کوه اشاره و تصریح کرد: در اغلب محورهای استان گیلان،‌ اردبیل و مازندران و همچنین محور علی آباد ـ آزادشهر در استان گلستان بارش باران جریان دارد.

رحمانی به آغاز ماه محرم و تمایل اغلب شهروندان برای شرکت در مراسم عزاداری در زادگاه‌ها‌یشان پرداخت و گفت: پیش بینی می‌کنیم افزایش سفر به استان‌های کشور به خصوص استان‌های زیارتی را در ایام محرم شاهد باشیم.

وی به آمادگی ماموران پلیس راه و راهور ناجا برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان اشاره و بیان داشت: دستورالعمل‌های مربوطه در این زمینه تدوین و ابلاغ شده و ماموران پلیس راهور در محورهای مواصلاتی کشور حضور فعال خواهند داشت؛ امیدواریم امسال نیز با رعایت مقررات و توجه مردم به هشدارهای پلیس برگزاری باشکوه مراسم عزاداری را شاهد باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با تاکید بر این مطلب که رانندگان چه در داخل شهر و چه خارج شهر اجازه تردد در میان دسته‌های عزاداری را ندارند از رانندگان خواست که در این ایام حتما با سرعت مطمئنه در معابر تردد کرده و هنگام عبور هیئات و دسته های عزاداری توقف کامل کرده و سپس با احتیاط کامل و رعایت قوانین و مقررات اقدام به عبور کنند.

وی گفت: دسته ها و هیئات باید برای تردد در شب حتما از روشنایی استفاده کنند؛ این امر بالاخص در جاده‌ها هم باید مورد توجه قرار گیرد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.