صفحه اصلی / سینما و تئاتر / انتقاد استاندار بوشهر از عدم توجه به نقش توریسم دریایی

انتقاد استاندار بوشهر از عدم توجه به نقش توریسم دریایی

انتقاد استاندار بوشهر از عدم توجه به نقش توریسم دریایی

گردشگری بوشهر

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با انتقاد از عدم توجه به نقش توریسم دریایی گفت: با وجود ظرفیت های فراوان در این بخش، طی سنوات گذشته کار چندانی انجام نشده است.

عبدالکریم گراوند در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس بوشهر توریسم اظهار کرد: یکی از فضاهای بسیار سودآور مادی و معنوی که در آن غفلتی تاریخی شده، بخش توریسم و گردشگری استان بوشهر است.

وی افزود: اگر تعطیلات زمستانی در کشور باب شود استان های جنوبی از جمله استان بوشهر نیز می توانند نقش بی بدیلی در عرصه جذب گردشگر داشته باشد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: سال گذشته در استان بوشهر، ۲۹ مرکز بوم گردی افتتاح شد و در سفر معاون اول رئیس جمهوری و وزیر گردشگری شاهد بهره برداری از ۱۹ مرکز بوم گردی بودیم که پیش بینی می شود تا پایان امسال این میزان به ۵۴ عدد برسد.

گراوند با انتقاد از عدم توجه به نقش توریسم دریایی در استان بوشهر، عنوان کرد: با وجود ظرفیت های فراوان در این بخش، کار چندانی طی سنوات گذشته انجام نشده اما طی دو سال اخیر با ارائه بسته های حمایتی مناسب به سرمایه گذاران، زمینه های رفع مشکلات زیرساختی موجود در عرصه گردشگری را فراهم کرده ایم.

وی بیان کرد: وجود سواحل فراوان با آب و هوایی مناسب در فصول پاییز و زمستان در استان بوشهر، می تواند گردشگران فراوانی را جذب کند.

این مسئول ادامه داد: نسبت به صنعت پاک، خالص و سودده گردشگری استان بوشهر غفلت کرده ایم که فعالیت های انجام شده طی دو سال گذشته، جهش مناسبی را در رفع مشکلات در این بخش داشته است.

استاندار بوشهر عنوان کرد: تنها بخشی که در آن واحد راکد وجود ندارد حوزه گردشگری است که نه تنها زیان ده نیست بلکه در فصول مختلف سال سودده است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به ظرفیت های منخصر به فرد حوزه گردشگری، گفت: این بخش در تولید ثروت، شادابی، امید و نشاط در جامعه نقش ویژه ای دارد که برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان باید با کار فاخر از طریق رسانه ملی، استان بوشهر را نه با عسلویه بلکه با ظرفیت های فرهنگی و گردشگری به کشور باز شناسایی کنیم.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زخم کاری فیلترینگ بر پیکر کسب‌وکارهای اینستاگرامی

اگر چه رسانه‌های اجتماعی با هدف سرگرمی و ایجاد شبکه ارتباطی افراد در سراسر دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.