صفحه اصلی / سبک زندگی / “اوسلتامی ویر” برای درمان آنفلوآنزا کمبود ندارد

“اوسلتامی ویر” برای درمان آنفلوآنزا کمبود ندارد

آنفلوآنزای خوکی فارن

معاون بهداشت وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاونین بهداشت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های پزشکی سراسر کشور، بر گسترش سطح پوشش مراکز درمانی به داروی اوسلتامی ویر، تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در متن نامه دکتر علیرضا رییسی خطاب به معاونان بهداشتی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های پزشکی آمده است:« احتراما به استحضار می رساند، تعدادی از بیمارستان‌های خصوصی سراسر کشور هم اکنون پذیرای بیماران مبتلا به انفلوانزا هستند و دسترسی آنها به اوسلتامی ویر محدود است. از جنابعالی خواهشمندم به همکاران دستور فرمایید، ضمن تماس روزانه با کلیه بیمارستان‌ها اعم از خصوصی و دولتی که بیمار مشکوک یا مبتلا به انفلوانزا را بستری می نمایند، دارو در اختیار آنها قرار گرفته و هیچ نوع کمبودی در روزهای آینده رخ ندهد.

بدیهی است، همراه با دارو لازم است پروتکل درمان که از قبل خدمت جنابعالی ارسال گردید نیز در اختیار ایشان قرار گیرد تا بیماران دقیقا مطابق پروتکل تحت درمان قرار گیرند.

اطمینان داشته باشید، در حال حاضر هیچ نوع کمبودی در رابطه با داروی اوسلتامی ویر در سراسر کشور وجود ندارد و لازم است این موضوع مورد ملاحظه جدی قرار گیرد.

تماس روزانه و ارتباط تنگاتنگ با معاونین محترم درمان ضروری بوده و لازم است این موضوع کاملا مورد ملاحظه قرار گیرد. ضمنا اطلاعات هفتگی انفلوانزا در سطح کشوری روزهای یکشنبه هرهفته به اطلاع جنابعالی خواهد رسید.

تلاش نمایید، اطلاع رسانی را به حداکثر لازم در سطح شهرستان‌ها گسترش دهید.»

Original Article

این مطالب را نیز ببینید!

پیشگیری از اعتیاد

آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد + اینفوگرافیک

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.