صفحه اصلی / کتابخانه مجازی / با روش‌های مدرن بازار یابی و تبلیغات آشنا شویم
با روش‌های مدرن بازار یابی و تبلیغات آشنا شویم- پایگاه اینترنتی دانستنی در ایران

با روش‌های مدرن بازار یابی و تبلیغات آشنا شویم

در عصر امروز، تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش‌های نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد که نگاهی به این روش‌های مدرن در ایجاد دیدی گسترده نسبت به این مقوله می‌تواند بسیار مفید باشد و ایده‌های کارآمدی را در ذهن فعالان این حوزه    ایجاد کند.

امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید. البته با این وجود هنوز هم آژانس‌هایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کنند؛ اما از سوی دیگر بازیگران پیشروی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روش‌های جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند.

آژانس‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که استفاده از این روش‌های مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده اند و از ایده‌هایی که واقعاً جدید و مبتکرانه هستند، در تبلیغات خود استفاده می کنند. تبلیغات روزنامه‌ای و آگهی‌های تبلیغاتی ورقه‌ای دیگر کارآیی ندارند.

اشخاصی که هنوز به تبلیغات روزنامه ای، تلویزیونی یا رادیویی امیدوار هستند و گمان می کنند که این تبلیغات می‌تواند در فروش محصولات و خدمات آن ها مفید بوده، در این امر نقش مثبتی داشته باشد، باید در دوره های جدیدی که روش‌های جدید و ایده‌های جدید تبلیغات را آموزش می‌دهند، شرکت کنند. در این مقاله سعی بر این است که به طور مختصر این روش های تبلیغاتی مدرن به مخاطبان ارائه و به آن ها شناسانده شوند.

ادامه مقاله در فایلPDF

حجم فایل : ۱۷۳ کیلوبایت |  نوع فایل : PDF

 دانلود مقاله

این مطالب را نیز ببینید!

راهکار عملی تربیت دینی کودکان در دوره‌ی پیش از دبستان- پایگاه اینترنتی دانستنی ایران

راهکار عملی تربیت دینی کودکان در دوره‌ی پیش از دبستان

در این مقاله در پی آنیم که به راه‌های عملی در تربیت دینی کودکان، در دوره‌ی پیش از دبستان،با توجه به ویژگی‌های فطری دین‌خواهی و خداجویی کودکان پیش دبستانی و نیز با درنظر گرفتن احادیث و رهنمود‌های بزرگان دین، دست یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.