صفحه اصلی / اجتماعی / برخورد قاطع با تاکسی آمبولانس ها!

برخورد قاطع با تاکسی آمبولانس ها!

دانستنی آنلاین/ فرهاد اسماعیلی: چندی پیش در اخبار  استفاده برخی شخصیت‌ها از جمله هنرمندان و سلبریتی‌ها یا معلمان دروس خصوصی کنکور از آمبولانس های خصوصی در خطوط ویژه برای آنکه زودتر به مقصد برسند، بازتاب های زیادی در جامعه ایجاد کرده است. به حدی که در کمتر از دو روز حتی مجلس به آن ورود پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در این باره به سراغ برخی نمایندگان مجلس رفتیم و نظر آنان را در این باره جویا شدیم. محمد حسین قربانی، نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با خبرنگار دانستنی آنلاین درباره استفاده معلمان خصوصی و سلبریتی ها از آموبلانسر برای سریع تر رسیدن به مقصد خود گفت: اگر این موضوع واقعیت داشته باشد چون اقدام غیر قانونی شده است باید پروانه آن شرکت های خصوصی لغو شود.

وی ادامه داد: ما در مجلس پیگیر این موضوع هستیم و راهور هم باید این موضوع را رصد کند و با تمامی افراد متخلف که از مجوز تردد در خطوط ویژه سوء استفاده می کنند، برخورد قانونی کند.

محمد نعیم امینی فرد، عضو کمیسیون بهداشت نیز به خبرنکگار ما گفت: این یک تخلف آشکار است و اگر صحت داشته باشد باید قوه قضاییه به این موضوع ورود پیدا کند و با متخلف و سازمان اورژانس برخورد کند.

وی افزود: ما نیز حتما تا رسیدن به نتیجه مطلوب اینموضوع را پیگیری می کنیم.

در هرحال این اتفاق که از یک خودرو خدمت استفاده غیر قانونی شود و از آمبولانس که برای حمل بیمار است به عنوان تاکسی استفاده شود، تخلف کمی نیست. هر چند رئیس اورژانس کشور از لغو پروانه فعالیت آن شرکت خبر رداده است.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.