صفحه اصلی / استانها / بلاتکلیفی ۳ هزار ورزشکار استان کرمان در زمینه مسائل حقوقی و قانونی

بلاتکلیفی ۳ هزار ورزشکار استان کرمان در زمینه مسائل حقوقی و قانونی

دهقان کرمان

ایسنا/کرمان معاون استاندار کرمان گفت: حدود یک هزار ورزشکار در رفسنجان و دو هزار ورزشکار در استان کرمان در خصوص مسائل حقوقی و قانونی بلاتکلیف هستند که امیدواریم پیگیری شود و به سرانجام برسد.

"محمدعلی دهقان" امشب ۹ آذرماه در شورای ورزش شهرستان رفسنجان با حضور معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: امروز با حضور معاون وزیر ورزش در شهرستان‌های رفسنجان و انار طرح‌های مختلف افتتاح و بازدید شد.

وی افزود: امروز روز خوبی برای ورزش رفسنجان بود مجوز ورزش کانگ فوتوا ۲۱ برای این شهرستان صادر شد.

دهقان در ادامه با اشاره به مشکلات ورزشکاران استان، تصریح کرد: حدود یک هزار ورزشکار در رفسنجان و دو هزار ورزشکار در استان کرمان در خصوص مسائل حقوقی و قانونی بلاتکلیف هستند که امیدواریم پیگیری شود و به سرانجام برسد.

معاون استاندار کرمان خاطرنشان کرد: سالن تختی رفسنجان نواقصی دارد که باید همت شود که ترمیم شود و ساختمان‌هایی به این مجموعه اضافه شود و مجموعه‌های دیگری هم احداث شود.

دهقان افزود: تمام مکان‌های ورزشی رفسنجان خصوصی است و بخش‌های دیگر به ساخت آنها کمک کرده اند و ورزش و جوانان چندان نقشی در سرمایه‌گذاری‌ها در این خصوص نداشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: باید بتوانیم شاخص‌های ورزشی را به سطح کشور برسانیم و کمبودهای امکانات ورزشی جبران شود تا جوانان بیشتری به سمت ورزش سوق پیدا کنند.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

آتش‌نشانی جان ۹۰۰ همدانی را نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در هشت ماهه نخست امسال، ۹۲۹ نفر از شهروندان را طی ۲۹۷۷ عملیات اطفاء حریق، امدادونجات و احتیاط حریق و حوادث نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.