صفحه اصلی / اقتصادی / بلیط چارتری در اربعین نداریم/ قیمت بلیط باید به نرخ مصوب باشد

بلیط چارتری در اربعین نداریم/ قیمت بلیط باید به نرخ مصوب باشد

مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه رئیس سازمان هواپیمایی کشور حضور یافت و گزارشی درباره وضعیت صنعت هوایی کشور ارائه شد.

وی بیان کرد: یکی از افتخارات کشور ما این است که امروز در حوزه موتور یا قطعات هواپیما نیازی به کشورهای دیگر نداریم. برنامه ریزی خوب سازمان هواپیمایی کشور باعث شده است که ما در برخی از موضوعات در حوزه صنعت هوایی تولید کننده شویم و تعمیرات را به طور کامل خودمان انجام می‌دهیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگرانی‌هایی درباره بحث قیمت بلیط هواپیما مطرح بود که در این جلسه نمایندگان عنوان کردند. متأسفانه برخی از آژانس‌ها و ایرلاین‌ها در ایام ملی و مذهبی مانند اربعین یکسری تخلفات انجام می‌دهند که تاکید شد این نظارت‌ها بیشتر شود تا این اتفاق نیفتد.

یوسفی متذکر شد: متأسفانه سال‌های قبل برخی از ایرلاین‌ها با سو استفاده و فروش چند برابری قیمت‌ها به اسم چارتر در حق مردم اجحاف کردند.

تاکید رئیس سازمان هواپیمایی کشور و نمایندگان در این جلسه آن بود که به هیچ وجه آنان حق فروش بلیط به صورت چارتری را ندارند و باید قیمت بلیط اربعین به نرخ مصوب باشد. برای اربعین هم بلیط چارتری نخواهیم داشت.

این مطالب را نیز ببینید!

مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان/ از گارد جاویدان تا سواره نظام؛ چگونه ایران توانست نیمی از دنیا را فتح کند؟

به گزارش خبر فوری، در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ توجهات به ایران باستان، به خصوص هخامنشیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.