صفحه اصلی / سیاست خارجی / بهرامیان: در گام دوم انقلاب نیاز به مجلسی در تراز انقلاب داریم
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: در گام دوم انقلاب نیاز به مجلسی در تراز انقلاب با جوانان و نخبگان داریم. به گزارش ایسنا، مهدی بهرامیان در نشست هم اندیشی بسیجیان قوه مقننه گفت: 40 سال از مردم سالاری دینی انقلابی در ایران می‌گذرد که مردم در قالب انتخابات آرا و نظراتشان را بیان می‌کنند که این فرآیند در دنیا کم سابقه است. وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای قانون در کشور گفت: نیاز است هیات اندیشه ورزی متشکل از نخبگان جامعه و حقوقدانان عرصه تقنین و قضا و دغدغه‌مندان انقلاب در مجلس تشکیل شود مرکز پژوهش ها نیز حلقه وصلی برای آن بوده و مانفیست و نقشه راه و اولویت‌ها را تعیین و احصا کند. رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت که این هیات اندیشه ورزی می‌توانند تسهیل گر باشد و اولویت‌ها را به مسئولان ارائه دهد لذا نباید مرکز پژوهش‌ها صرفا برنامه محور بوده و لازم است اندیشه محور هم باشد. بهرامیان گفت: باید مجلس شورای اسلامی به سمت مجلس با نمایندگانی در تراز انقلاب حرکت کند. مجلس در راس امور است پس می‌تواند قوانین را به گونه‌ای تسهیل کند که در زندگی، معاش و اقتصاد کشور اثر داشته باشد. در گام دوم انقلاب نیاز به مجلسی در تراز انقلاب با جوانان و نخبگان داریم. انتهای پیام

بهرامیان: در گام دوم انقلاب نیاز به مجلسی در تراز انقلاب داریم

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: در گام دوم انقلاب نیاز به مجلسی در تراز انقلاب با جوانان و نخبگان داریم.

به گزارش ایسنا، مهدی بهرامیان در نشست هم اندیشی بسیجیان قوه مقننه گفت: ۴۰ سال از مردم سالاری دینی انقلابی در ایران می‌گذرد که مردم در قالب انتخابات آرا و نظراتشان را بیان می‌کنند که این فرآیند در دنیا کم سابقه است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای قانون در کشور گفت: نیاز است هیات اندیشه ورزی متشکل از نخبگان جامعه و حقوقدانان عرصه تقنین و قضا و دغدغه‌مندان انقلاب در مجلس تشکیل شود مرکز پژوهش ها نیز حلقه وصلی برای آن بوده و مانفیست و نقشه راه و اولویت‌ها را تعیین و احصا کند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت که این هیات اندیشه ورزی می‌توانند تسهیل گر باشد و اولویت‌ها را به مسئولان ارائه دهد لذا نباید مرکز پژوهش‌ها صرفا برنامه محور بوده و لازم است اندیشه محور هم باشد.

بهرامیان گفت: باید مجلس شورای اسلامی به سمت مجلس با نمایندگانی در تراز انقلاب حرکت کند. مجلس در راس امور است پس می‌تواند قوانین را به گونه‌ای تسهیل کند که در زندگی، معاش و اقتصاد کشور اثر داشته باشد. در گام دوم انقلاب نیاز به مجلسی در تراز انقلاب با جوانان و نخبگان داریم.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

کیسینجر: نقش تاریخی مسکو نباید تضعیف شود

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در مقاله‌ای گفت که مذاکره فوری برای پایان دادن به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.