صفحه اصلی / استانها / بهره‌مندی ۷۷ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال

بهره‌مندی ۷۷ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال

گازرسانی

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: گازرسانی به ۳۹۹ روستا و ۱۷ شهر استان کرمان هم اکنون در دست اجرا می باشد که امیدواریم تا پایان سال جاری میزان بهره مندی خانوار شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به ۷۷ درصد افزایش یابد.

"منوچهر فلاح" ضمن اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۴۵۰کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان کرمان اجرا شده است که بر این مبنا تقریبا دو برابر شبکه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان را شاهد هستیم .

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: تاکنون ۲۰۰۰ کیلومتر خطوط انتقال گاز و بیش از ۱۷ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که بحمدالله با تلاش مهندسین کارکنان و پیمانکاران مجموعه گاز استان با گذشت هشت ماه از سال جاری ۹۳ درصد از تعهدات شبکه گذاری طبق بودجه مصوب سال ۹۸ ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران محقق شده است.

وی افزود: خوشبختانه امسال، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام می باشد، که گازرسانی به ۱۳ محور صنعتی استان نیز در دست اقدام است و امید داریم با گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ استان گام موثری در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی جامعه، رونق تولید، کشاورزی و نهایتاً اشتغالزایی در سطح استان برداشته شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی، میزان برخورداری خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی درحال افزایش است افزود: در حال حاضر ۹۳ درصد خانوار شهری و ۴۴ درصد خانوارهایی روستایی استان واجد شرایط گازرسانی از نعمت گاز طبیعی بهره مند و بیش از ۶۴۲ هزار مشترک در سطح استان جذب شده است.

فلاح با بیان اینکه در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز بطور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد گفت: هم اکنون گازرسانی به ۳۹۹ روستا و ۱۷ شهر نیز در دست اجرا است که امیدواریم تا پایان سال جاری میزان بهره مندی خانوار شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به ۷۷ درصد افزایش یابد.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

آتش‌نشانی جان ۹۰۰ همدانی را نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در هشت ماهه نخست امسال، ۹۲۹ نفر از شهروندان را طی ۲۹۷۷ عملیات اطفاء حریق، امدادونجات و احتیاط حریق و حوادث نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.