صفحه اصلی / مناسبت های فرهنگی و مذهبی / تحویل بلیط‌های جام‌جهانی به خریداران؛ از امروز در تهران، از دوشنبه در شهرستان‌ها

تحویل بلیط‌های جام‌جهانی به خریداران؛ از امروز در تهران، از دوشنبه در شهرستان‌ها

توزیع بلیط‌های جام‌جهانی برای هوادارانی که خریداری کرده‌اند، از امروز در تهران و از دوشنبه در شهرهای دیگر آغاز می‌شود.

در فاصله دو هفته تا آغاز جام‌جهانی، توزیع بلیط‌های این رقابت‌ها از صبح امروز در مرکز ملی فوتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، بلیط‌ها به سرگروه‌ها توزیع و تحویل می‌شود.

تحویل بلیط‌های جام‌جهانی به خریداران؛ از امروز در تهران، از دوشنبه در شهرستان‌ها

داود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره توزیع بلیط‌ها، در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: توزیع بلیط‌های جام جهانی برای هوادارانی که تهیه کرده‌اند، از شنبه در تهران و از دوشنبه در شهرهای دیگر در هیات‌های استانی آغاز می‌شود، بر اساس زمابندی و پیامکی که ارسال می‌شود هوادارانی که بلیط خریده‌اند می‌توانند به مراکز توزیع مراجعه کنند.

تحویل بلیط‌های جام‌جهانی به خریداران؛ از امروز در تهران، از دوشنبه در شهرستان‌ها

پرهیزکاری درباره پاسخ به این سوال که برخی تبلیغات درباره پروازهای یک روزه از کیش همراه با ارائه بلیط مسابقات، مطرح شده است، گفت:بلیط‌ها کاملا در اختیار فدراسیون است و فدراسیون آن را مستقیم به افراد واگذار کرده است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال افزود: فروش بلیط به پایان رسیده و در حال حاضر بلیط‌ها دسته‌بندی شده و تحویل خریداران می‌شود تا کارهای اقامت‌شان را انجام دهند.

این مطالب را نیز ببینید!

صداوسیما یک دهم تبلیغات عالیس را به انتخابات اختصاص ‌دهد

صداوسیما یک دهم تبلیغات عالیس را به انتخابات اختصاص ‌دهد یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از رویکرد صداوسیما به یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ای کاش صداوسیما یک دهم تبلیغات عالیس را به انتخابات اختصاص می‌داد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در سومین کنگره حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی اظهار کرد: دو ماه به انتخابات مجلس مانده، ما سی شبکه ملی و سی و چند شبکه استانی و فرامرزی داریم، اما چقدر بحث انتخابات و رای مردم مطرح است؟ ای کاش صداوسیما یک دهم تبلیغات عالیس را به انتخابات اختصاص می‌داد. ادامه دارد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.