صفحه اصلی / اقتصادی / تعهدات معوقه ایران خودرو به روز شد

تعهدات معوقه ایران خودرو به روز شد

دانستنی آنلاین: با وجود محدودیت ها و چالش های موجود در زمینه تامین و تولید خودرو، ایران خودرو برخی از تعهدات معوقه محصولات خود را به روز کرده و به روزرسانی تعهدات سایر محصولات نیز در دستور کار قرار دارد.

تعهدات معوقه برخی از محصولات ایران خودرو به روز شد

به گزارش ایکوپرس، تعهدات پژو پارس ای.ال.ایکس، پارس اتوماتیک، هایما اس ۵، دناپلاس و سمند ای.اف۷ بنزینی به روز شده و تعهدات به جا مانده و معوق محصولات پژو۴۰۵ بنزینی و دوگانه سوز نیز به زودی اجرا و به روز خواهد شد.

برمبنای این گزارش، با تدابیر اندیشیده شده از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و بازنگری در قراردادهای موجود با سازندگان، به زودی رونق به خطوط تولید این خودروساز بازگشته و شرایط تولید و تحویل خودرو به مشتریان بهبود خواهد یافت. برهمین اساس،‌ تحویل روزانه دوهزار دستگاه خودرو به مشتریان به زودی محقق خواهد شد.

فروش اموال و دارایی‌های غیرمولد، بهبود ساختارهای مالی با هدف کاهش هزینه‌های تولید و اجرای برنامه‌های فروش فوری از جمله اقدامات و تلاش های فعلی ایران خودرو است که نتایج آن درکوتاه مدت منجربه افزایش تولید و عرضه خودرو و ایجاد تعادل در بازار خواهد شد.

این گزارش می افزاید،‌ گروه صنعتی ایران خودرو از سال گذشته تاکنون توانسته بیش از ۵۱۴ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده و در شرایط تحریم و مشکلات در تامین قطعات، به تولید و عرضه خودرو ادامه دهد و درحال حاضر نیزاقدامات با هدف عرضه درراستای حذف دلالان و واسطه ها ( با افزایش تولید )‌ منجر به ثبات و کاهش قیمت خودرو در بازار شده است .

این مطالب را نیز ببینید!

مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان/ از گارد جاویدان تا سواره نظام؛ چگونه ایران توانست نیمی از دنیا را فتح کند؟

به گزارش خبر فوری، در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ توجهات به ایران باستان، به خصوص هخامنشیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.