صفحه اصلی / اجتماعی / تولید انبوه روپوش راه حذف دلالان

تولید انبوه روپوش راه حذف دلالان

دانستنی آنلاین: دبیر انجمن صنایع نساجی ایران ورود شبکه‌های تولید انبوه و کارخانه‌های بزرگ به تولید روپوش مدارس را راه حل حذف دلالان از این بخش عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ حسن نیلفروش زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تولیدکنندگان در بخش توزیع نقشی ندارند، تصریح کرد: بعد از تولید و رنگ آمیزی پارچه شبکه بازرگانی وارد می‌شود ک معمولا در هر بخش از این شبکه، درصدی از افراد فرصت طلب حضور دارند.

وی ورود شبکه‌های تولید انبوه و کارخانه‌های بزرگ به تولید روپوش مدارس را راه حل حذف دلالان از این بخش عنوان کرد و گفت: معمولا بین ارسال پارچه به بنکداران بازار و بعد ارسال آن به تولیدکنندگان و در مرحله آخر توزیع لباس، چندین واسطه حضور دارند.

دبیر انجمن صنایع نساجی ایران از میزان حضور دلالان در بازار پوشاک مدارس اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: در بیشتر موارد واسطه‌ای قبل و بعد از هر شاخه از شبکه توزیع ما حضور دارد که هزینه‌هایی به هر مجموعه اضافه می‌کند.

پیش‌تر رییس اتحادیه خیاطان گفته بود که ممکن است برخی مدارس سفارش دوخت روپوش دانش‌آموزان را به واحدهای بدون شناسنامه بدهند که حتی پروانه کسب نیز نداشته باشند؛ بنابراین ممکن است قیمت تمام شده روپوش برای مدارس خیلی بالاتر از این قیمت‌ها تمام بشود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران نیز با بیان اینکه در حال حاضر نهادی برای نظارت بر کیفیت لباس مدارس وجود ندارد، از حضور دلالان برای گرفتن سفارش روپوش از مدارس خبر داده بود.

این مطالب را نیز ببینید!

چرا ایران پیشرفت نمی کند؟/ داستان جامعه ترسناک ایرانی؛ وقتی مردم نخبگان را می کشند

به گزارش خبر فوری، امروز سالروز فوت علی رضاقلی، جامعه شناس، پژوهشگر و روشنفکر ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.