صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / تکذیب ادعای کاهش تولید مسکن در تهران + ویدیو

تکذیب ادعای کاهش تولید مسکن در تهران + ویدیو

Originally posted 2022-07-23 16:12:34.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با تکذیب ادعای کاهش تولید مسکن در تهران، گفت: مردم به آمارهای ناامیدکننده و غیرواقعی توجه نکنند.

تکذیب ادعای کاهش تولید مسکن در تهران

به گزارش دانستنی انلاین ، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در واکنش به گزارش منتشر شده توسط یکی از روزنامه‌ها اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده شهرداری تهران اوج صدور پروانه ساخت در پایتخت از سال‌های ۹۰ تا ۹۳ تعداد ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار پروانه صادر شده که تعداد زیادی از این خانه‌ها هم ساخته نشده است.

وی افزود: سال ۹۵ حدود ۱۱ هزار پروانه ساخت، سال ۹۶ بالغ بر ۱۴۳۰۰ پروانه، سال ۹۷ بالغ بر ۱۸ هزار پروانه و در سال ۹۸ حدود ۱۹ هزار پروانه ساختمانی در تهران صادر شده است.

وی تصریح کرد: امروز برای ۳۱۳ هزار واحدی که به‌صورت خودمالکی ساخت آنها آغاز شده، ۴۵۰ میلیون تومان وام از بانک دریافت می‌کنند.

وی با بیان این‌که در شهر تهران طی ۴ ماه امسال ۴۸ هزار پروانه صادر شده است، گفت: این نشان می‌دهد که بیش از ۱۰ برابر سال‌های گذشته در شهر تهران پروانه ساختمانی صادر شده است. از سوی دیگر ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده با شهرداری تهران قرارداد امضا شده که وام آنرا وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره تلویحی به گزارش منتشر شده توسط یکی از روزنامه‌ها طی روزهای اخیر، اضافه کرد: این آمار، آمارهای ناامیدکننده و غیرواقعی است و مردم به آمارهای رسمی توجه کنند./تسنیم

نمایشگر ویدیو

این مطالب را نیز ببینید!

پردیس تنها پتروشیمی ایران در خاورمیانه

  از انرژی پرس، از ۱۰ پتروشیمی برتر خاورمیانه، ۷ شرکت متعلق به عربستان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.