صفحه اصلی / سیاست خارجی / جزئیات طرح جدید مجلس برای حمایت از مراکز تحقیقاتی ضد‌ آمریکایی

جزئیات طرح جدید مجلس برای حمایت از مراکز تحقیقاتی ضد‌ آمریکایی

دانستنی آنلاین:بیش از ۱۸۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی، دولت را ملزم کردند تا از مؤسسات و دانشگاه‌هایی که در زمینه استکبارستیزی فعالیت می‌کنند، حمایت‌های مادی و معنوی لازم را به‌عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی، ضد استکباری و ضد سیاست‌های استعماری آمریکا، الزام جدیدی را برای دولت جمهوری اسلامی ایران در این راستا فراهم کرده‌اند.

متن کامل این طرح به‌شرح زیر است:

“الزام دولت به حمایت از مراکز علمی و تحقیقاتی ضد استکباری”

بسمه‌تعالی

جناب آقای لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

احتراماً؛ طرح الزام دولت به حمایت از مراکز علمی و تحقیقاتی ضد استکباری که به امضای بیش از ۱۸۰ تن از نمایندگان مجلس رسیده جهت طی مراحل قانونی تقدیم می‌گردد.

**مقدمه (دلایل توجیهی)

نظر به اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا و آسیب‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی علیه منافع ملی جمهوری اسلامی ایران و حمایت همه‌جانبه از مجموعه‌ها و مؤسسات ضد ایرانی با صرف هزینه‌های بسیار، دولت جمهوری اسلامی ایران مکلف است در اقدامی متقابل از تمامی مجموعه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، مؤسسات و دانشگاه‌هایی که در زمینه آمریکا‌پژوهی با رویکرد مقابله با سیاست‌های استکباری و سلطنت‌طلبانه آمریکا به فعالیت می‌پردازند، حمایت مادی و معنوی لازم را به‌عمل آورد.

**عنوان طرح

الزام دولت به حمایت از مراکز علمی و تحقیقاتی ضد‌استکباری

دولت جمهوری اسلامی ایران مکلف است از تمامی مجموعه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، مؤسسات و دانشگاه‌هایی که در زمینه آمریکا‌پژوهی با رویکرد مقابله با سیاست‌های استکباری و سلطنت‌طلبانه آمریکا به فعالیت می‌پردازند، حمایت مادی و معنوی لازم را به‌عمل آورد.

این مطالب را نیز ببینید!

کیسینجر: نقش تاریخی مسکو نباید تضعیف شود

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در مقاله‌ای گفت که مذاکره فوری برای پایان دادن به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.