صفحه اصلی / سیاست خارجی / حدود ۹۰ نفر از اعضای کارگزاران تایید صلاحیت شده‌اند

حدود ۹۰ نفر از اعضای کارگزاران تایید صلاحیت شده‌اند

انتخابات

رئیس کمیته انتخابات حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه حزب در حال پایش و ارزیابی داوطلبانی است که هیات‌های اجرایی آنها را تایید صلاحیت کرده است، گفت: حدود ۹۰ نفر از اعضای حزب در سراسر کشور توسط هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده اند.

یدالله طاهرنژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت انتخاباتی اخیر حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: پیش از شروع ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس، حزب در تلاش بود تا کسانی که ظرفیت کافی را برای حضور در انتخابات دارند، تشویق به ثبت نام کند.

وی ادامه داد: حزب در حال پایش و ارزیابی داوطلبانی است که هیات‌های اجرایی آنها را تایید صلاحیت کرده است و همچنان منتظر تایید صلاحیت کسانی است که در مرحله اول هیات‌های اجرایی آنها را تایید صلاحیت نکرد.

این فعال سیاسی اعلام کرد که بعد از اعلام نتایج نهایی تایید صلاحیت‌ها، استان به استان بررسی می کنیم تا داوطلبان تایید صلاحیت شده را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کنیم.

طاهرنژاد در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از اعضای حزب کارگزاران در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند، گفت: حدود ۹۰ نفر از اعضای حزب در سراسر کشور توسط هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شده اند.

وی در پایان درباره امکان همکاری حزب کارگزاران در انتخابات مجلس با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: تلاش ما این است که در قالب شورای عالی سیاستگذاری، لیست واحدی را برای انتخابات ارائه کنیم.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

کیسینجر: نقش تاریخی مسکو نباید تضعیف شود

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در مقاله‌ای گفت که مذاکره فوری برای پایان دادن به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.