صفحه اصلی / اقتصادی / حذف امضاهای طلایی در حوزه صنعت/ راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی

حذف امضاهای طلایی در حوزه صنعت/ راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از کارآفرینان صنعت و معدن استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان با بیان اینکه حذف امضاهای طلایی در حوزه صنعت یک ضرورت از سوی وزارت صمت تلقی می‌شود، ابراز کرد: این وزارتخانه با راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی به دنبال رفع این معضل است.

وی افزایش سهم اشتغال در صنعت را دیگر سیاست وزارت خانه صمت دانست و تاکید کرد: افزایش تجارت خارجی از دیگر نکاتی است که در زمینه تولیدات کشور دنبال می‌شود.

رئیس شهرک‌های صنعتی کشور و معاون وزیر صمت با بیان اینکه صنایع مشکلاتی از قبل فقدان نقدینگی دارند، گفت: کاهش سهم سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از جمله مشکلاتی است که واحدهای صنعتی کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

رسولیان با بیان اینکه کمبود نقدینگی برای تأمین سرمایه در گردش به دلیل تورم دیگر مشکلات واحدهای صنعتی کشور است، گفت: پایین‌بودن نفوذ فناوری در تولیدات و فرسودگی ماشین آلات، بدهی بانکی و همچنین نبود بهره وری کامل از دیگر موانع تولید صنعتی در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه: ۳۰۰ میلیارد تومان برای تقویت زیرساخت شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در نظر گرفته شده که می‌تواند در تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز صنایع مفید باشد، بیان داشت: استقبال سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در استان از جمله اهداف این طرح محسوب می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم هفت فعال تولیدی استان سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند.

این مطالب را نیز ببینید!

داستان معین، از عینک پرحاشیه تا بازگشت به ایران/ ویدئو

اما معین چه مسیری را پیمود که توانست به این درجه از محبوبیت برسد؟ داستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.