صفحه اصلی / اجتماعی / حمله مار پیتون به کودک ۵ ساله استرالیایی و کشیدن او به داخل استخر + فیلم

حمله مار پیتون به کودک ۵ ساله استرالیایی و کشیدن او به داخل استخر + فیلم

به گزارش دانستنی نیوز، یک کودک ۵ ساله استرالیایی پس از آنکه مورد حمله یک مار پیتون ۱۰ فوتی قرار گرفت با خوش شانسی از مرگ گریخت. ” بَئو بلیک ” در کنار استخر خانه شان در بایرون بِی واقع در ایالت نیو ساوت ولز در حال بازی بود که از ناحیه مچ پا مورد حمله این پیتون قرار گرفت. این پیتون در حالی که مچ پای بئو را به دهان گرفته بود بلافاصله به دور پایش او حلقه زد و کودک را به داخل استخر کشاند.با این حال او آنقدر خوش شانس بود که توسط پدربزرگش نجات یافت.

خوشبختانه پدربزرگ ۷۶ ساله بئو در آن حوالی حضور داشت و با پریدن به داخل آب، پای این کودک را از دهان مار خارج کرد. این در حالی است که بنا به گفته پدر این کودک، مار در رها کردن پای بئو مقاومت از خود نشان داد.

حمله مار پیتون

“بن بلیک”، پدر این کودک در گفت و گو با رادیو ناین گفت: « من فکر می کنم این پیتون منتظر یک طعمه بود تا از راه برسد. پرنده یا چیز دیگری که البته بئو طعمه آن شد.»

بنا به گفته بن، پدرش حدود ۱۵ تا ۲۰ ثانیه بعد وارد عمل شد و کودک را نجات داد. این کودک بعدا مورد مداوا قرار گرفت. در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است زخم هایی را که در اثر گازگرفتگی مار بوجود آمده نشان می دهد.

حمله مار پیتون به کودکخانواده بلیک در یک پست در فضای مجازی نوشتند: « شوکه شده ایم، اما خداروشکر همه چیز عالی است. امشب به بیمارستان رفتیم تا زخم هایش را پانسمان کنیم و دوباره پسرمان را در آغوش گرفتیم. »

بنا به گفته بن بلیک، پدرش در طول ۳۶ سال گذشته با حدود ۱۰ مار در ملک خود مواجه شده است.

گفتنی است؛ استرالیا محل زیست ۱۵ گونه مار پیتون است. این مارها اگرچه سمی نیستند اما ابتدا با حلقه بدن خود به اطراف طعمه آن را خفه کرده و سپس می بلعند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=133966

این مطالب را نیز ببینید!

از ائتلاف سیاسی بنی‌صدر و رجوی تا ترورهای کور در کوچه و خیابان / ماجرای اعدام‌های سال ۶۷ چه بود؟/ ویدئو

پس از برکناری ابولحسن بنی صدر، مجاهدین خلق به نظام اعلان جنگ می‌کنند و طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.