صفحه اصلی / سینما و تئاتر / دبیر جشن منتقدان سینمایی معرفی شد

دبیر جشن منتقدان سینمایی معرفی شد

جعفر گودرزی

جعفر گودرزی به عنوان دبیر سیزدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی معرفی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی منتقدان، جعفر گودرزی عضو هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران به عنوان دبیر سیزدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی انتخاب شد.

با تصمیم هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی، جعفر گودرزی برای سومین سال پیاپی به عنوان دبیر این جشن انتخاب و معرفی شد.

این اولین جشن منتقدان است که پس از تأسیس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی برگزار می‌شود و طی آن، آکادمی داوری انجمن، برگزیدگان خود در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر و جشنواره جهانی فجر را معرفی می‌کند.

جعفر گودرزی از مدیران سینما و جشنواره های سینمایی و از پیشکسوتان حوزه رسانه و نقد است که سابقه دبیری و نایب رییسی انجمن را در دوره های مختلف در کارنامه خود دارد. وی سال‌ها مدیریت تولید و مجری طرح بسیاری از پروژه‌های سینمایی را به عهده داشته است و در کارنامه مسئولیت‌های اجرایی‌اش، مدیریت روابط عمومی و اجرایی بنیاد سینمایی فارابی از سال ٨٩ تا ٩٢ دیده می‌شود. گودرزی مدیر روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و مدیر روابط عمومی و اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از دوره بیست و چهارم تا بیست و هفتم هم بوده است.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زخم کاری فیلترینگ بر پیکر کسب‌وکارهای اینستاگرامی

اگر چه رسانه‌های اجتماعی با هدف سرگرمی و ایجاد شبکه ارتباطی افراد در سراسر دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.