صفحه اصلی / سیاست داخلی / دولت با تمام ظرفیت از وزیر جدید آموزش و پرورش حمایت می کند

دولت با تمام ظرفیت از وزیر جدید آموزش و پرورش حمایت می کند

دانستنی آنلاین:معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت و بنده با تمام ظرفیت از محسن حاجی میرزایی حمایت می کنیم. امیدوارم ایشان بتوانند برنامه های خود در آموزش و پرورش را پیش ببرند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬از مهر،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه تکریم و معارفه وزیر جدید آموزش و پرورش که صبح امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: آقای بطحایی دوران سختی را پشت سر گذاشتند و در نهایت تصمیم گرفتند استعفا دهند، من وقتی این موضوع را شنیدم که با استعفای ایشان موافقت شده بود و قبل از آن هم مصاحبه با صحبتی نداشتند.

 او ادامه داد: وقتی آقای حسینی را آقای رئیس جمهور معرفی کردند خوشحال شدم چون ایشان را از قبل می‌شناختم و وقتی روحیه ایشان در وورد پذیرش خدمت را دیدم،  بسیار راضی کننده بود،  آقای حسینی به گونه ای در این سه  ماه فعالیت کردند که گویی یک مدیر هستند که فعالیت طولانی مدت خواهد داشت.

معاون اول رئیس جمهور گفت: اولین متضرر رفتن آقای حاجی میرزایی از سمت دبیر هیئت دولت بنده هستم. اگر نظم و استحکام در مصوبات دولت داریم، بخش زیاد آن مرهون تلاس های ایشان است و از ظرفیت صاحب نظران استفاده شد. آقای حاجی میرزایی مدیر موفق راهبردی دولت است، مدیری که صاحب فکر و برنامه است و قدرت توانمندی‌های مختلف برای اهداف ترسیمی را دارد، ایشان برای وزارت آموزش و پرورش مورد موافقت اکثریت قاطع مجلس قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: دولت و بنده با تمام ظرفیت از ایشان حمایت می کنیم. امیدوارم ایشان بتوانند برنامه های خود در آموزش و پرورش را پیش ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه به دلیل جایگاه آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی، وفور اسناد بالادستی را در این نهاد شاهد هستیم و تاکید مهمی بر اجرای آن داریم، به ویژه در مورد سند تحول بنیادین این تاکید بیشتر است، معمولا برنامه های وزرا نیز درباره اجرای این سند است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: بعد از انتخابات سال ۹۲ به دنبال آن بودیم تا اولویت های مهم دولت را شناسایی و برای تحقق آن کار کنیم. یکی از مهم ترین این اولویت هاا مسائل بین المللی بود و تاکید بر گفتگو بود تا اینکه رئیس جمهور آمریکا توافق را بر هم زد. اینکه آمریکا تصور می‌کند با فشار حداکثری منجر به فروپاشی دولت و اقتصاد می ‌شود، در اشتباه است.

جهانگیری با اشاره به جنگ نابرابر اقتصاد فعلی که وجود دارد، بیان کرد: این موضوع جنگ امنیتی را به دنبال دارد، اما آمریکایی ها با اهدافی که گذاشتند روز به روز مایوس تر شدند و اکنون می گویند که ما فشار می آوریم تا ایران پای میز مذاکره بیاید.

این مطالب را نیز ببینید!

همکاری های علمی و فرهنگی ایران و عراق بررسی شد

همکاری های علمی و فرهنگی بین تهران و بغداد در دیدار رایزن فرهنگی سفارت جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.