صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی برگزار می شود – پایگاه خبری دانستنی آنلاین

دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی برگزار می شود – پایگاه خبری دانستنی آنلاین

Originally posted 2022-07-24 00:39:32.

دومین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» روز دوشنبه ۳۱ مردادماه در مرکز همایش های صدا و سیما و با هدف تبیین اهمیت مسئولیت اجتماعی سازمان و نقش روابط عمومی در این زمینه، برگزار خواهد شد.

دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی برگزار می شود

به گزارش دانستنی انلاین ، هوشمند سفیدی «رئیس جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با بیان مطلب فوق افزود: روز یکشنبه ۳۰ مردادماه، دو کارگاه آموزشی تحت عناوین «روابط‌عمومی، راهبردها و استانداردهای انجام مسئولیت اجتماعی درون سازمانی» و «روابط‌عمومی، راهبردها و استانداردهای انجام مسئولیت اجتماعی برون سازمانی» برگزار خواهد شد.
وی افزود: علاقه مندانی که تمایل به مشارکت در این رویداد را دارند می توانند تا ۱۰ مردادماه، آثار و مستندات خود را درباره محورهای مورد بررسی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
ســفـیــدی، محورهای اصلی مورد ارزیابی در این جشنواره را ۱۳ مورد شامل سازماندهی و ساختار سازی مسئولیت اجتماعی، رعایت استاندارد ۸۰۰۰ درخصوص موضوعات داخلی مرتبط با نیروی کار و رضایت شغلی آنان، گزارشگری اجتماعی ، پاسخگویی اجتماعی، شفافیت عملکردی، حسابرسی اجتماعی، سند مسئولیت اجتماعی و نظامنامه مرتبط، گزارش پایداری، منشور اخلاقی سازمان و عمل به مفاد آن و نهایتاً فعالیت های مرتبط با توسعه نام و نشان و برند سازمان یا شرکت عنوان کرد و افزود: در مجموع هر شرکت کننده ای می تواند با ارسال کامل مستندات لازم، و کسب یک هزار امتیاز به عنوان سازمان یا شرکت پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی، انتخاب شده و تندیس و لوح سپاس ویژه جشنواره را دریافت کنند.
او دلیل تأکید برگزارکنندگان بر محوریت روابط عمومی در مسئولیت اجتماعی‌را، ماهیت ارتباطی این موضوع و محورهای ارزیابی ذکر کرد و اظهار داشت: درواقع، می توان گفت این دو مقوله یعنی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هم همپوشانی کامل دارند و اگر یک روابط عمومی در شرکتی یا سازمانی، به شکل مطلوب اجرا شود، مساوی با اجرای مسئولیت اجتماعی آن شرکت یا سازمان بوده و برعکس آن نیز صادق است.


لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=126678

این مطالب را نیز ببینید!

الزام توجه دانشگاه ها به موضوع مسئولیت اجتماعی/مسئولیت اجتماعی به چرخه ساخت و ساز ارتباط دارد – پایگاه خبری دانستنی آنلاین

Originally posted 2022-07-29 16:33:29. نخستین «رویداد بین المللی مسئولیت اجتماعی صنعت ساختمان» در تالار آبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.