صفحه اصلی / اجتماعی / راه‌اندازی موزه آتش‌نشانی در تهران

راه‌اندازی موزه آتش‌نشانی در تهران

دانستنی آنلاین:عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد که موزه آتش‌نشانی با همکاری وزارت کشور ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،از ایسنا،حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که پیشنهاد می‌شود به مناسبت روز آتش‌نشان و برای پاسداشت ایثارگران آتش‌نشان با همکاری وزارت کشور موزه آتش‌نشان و تجهیزات آتش‌نشانی تشکیل شود، گفت: همه مردم می‌بایست با ایثارگری آتش‌نشانان آشنا شوند.

 وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به اجرای طرح ترافیک جدید تهران که جایگزین طرح زوج و فرد سابق شده است، اظهار کرد: امروز سه ماه و هفت روز از اجرای طرح ترافیک جدید می‌گذارد و به نظر می‌رسد به اهداف این طرح نرسیده‌ایم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بنابر گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا در تابستان سال گذشته ۹۳ روز سالم و ۱۳ روز ناسالم داشته‌ایم اما در تابستان امسال که طرح ترافیک جدید اجرایی شد ۷۵ روز سالم، ۱۷ روز ناسالم و یک روز ناسالم برای همه گروه‌ها داشتیم.

نظری با بیان اینکه وضعیت آلودگی هوا در شش روز اول پاییز ۹۷ به مراتب از شش روز اول پاییز سال ۹۸ بهتر بود، اظهار کرد: به نظر می‌رسد همان‌طور که پلیس راهور اعلام کرده اجرای این طرح در کاهش حجم ترافیک نیز موثر نبوده و طرح ترافیک به دو هدف خود نرسیده است.

 محسن هاشمی در میانه تذکر حجت نظری گفت: چرا نطق می‌کنید مدت زمان تذکر سه دقیقه است و چرا شما ۲۰ دقیقه صحبت می‌کنید.

در ادامه حجت نظری با جمع‌بندی تذکر نهایی خود اظهار کرد: در مجموع عملکرد شهرداری تهران مثبت است و معتقدیم بهم‌ پیوستگی در سایر حوزه‌ها نیز ایجاد شود تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.