صفحه اصلی / اجتماعی / شروع سال تحصیلی یک جشن ملی است

شروع سال تحصیلی یک جشن ملی است

دانستنی آنلاین: وزیر آموزش و پرورش درباره دعوت از اعضای دولت و همچنین وزرای سابق آموزش و پرورش برای به صدا درآوردن زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس گفت: شروع سال تحصیلی یک جشن ملی است و همه باید در آن مشارکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، محسن حاجی میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدام اخیر خود در دعوت از اعضای کابینه دولت و همچنین وزرای پیشین آموزش و پرورش برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی در مدارس محل تحصیل خود اظهار کرد: شروع سال تحصیلی یک جشن ملی است و همه باید در آن مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دارای یک خانواده بزرگ است که همه مردم به نوعی با آن در ارتباط هستند اضافه کرد: از آنجایی که در اکثر خانواده‌ها یکی از اعضا یا معلم هستند یا دانش آموز، ما از اعضای دولت و همچنین وزرای پیشین آموزش و پرورش درخواست کردیم که هر کدام که فرصت‌شان اجازه می‌دهند در مدرسه‌ای که تحصیل کرده‌اند یا در مدارسی که در آنها تدریس کرده‌اند در روز آغاز سال تحصیلی حضور یابند و زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا کنون تعدادی از افراد دعوت شده اعلام آمادگی کردند و ما نیز در حال انجام هماهنگی‌های مربوطه در این زمینه هستیم.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.