صفحه اصلی / اخبار / شوک بزرگ به فرانسه با از دست دادن کریم بنزما در جام جهانی قطر

شوک بزرگ به فرانسه با از دست دادن کریم بنزما در جام جهانی قطر

به گزارش دانستنی نیوز، کریم بنزما، مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه پس از مصدومیت جام جهانی قطر را از دست داد. این در حالی بود که بنزما یکی از امیدهای دیدیه دشان، سرمربی فرانسه در قطر ۲۰۲۲ به شمار می رفت.

کاپیتان رئال مادرید که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز حضور نداشت ماه گذشته توپ طلایی را پس از گذراندن  یک فصل درخشان در این تیم به دست آورده بود. بنزما موفق شد در ۴۶ بازی برای رئال ۴۴ گل به ثمر برساند و نقشی کلید در قهرمانی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.

با این حال او در این اواخر از مصدومیت رنج می برد و درست یک روز مانده به جام جهانی بدترین و مهلک ترین ضربه به این ستاره ۳۴ ساله تیم ملی فرانسه وارد شد.

بنزما روز شنبه تمریناتش با تیم ملی فرانسه را از سر گرفت اما به دلیل مصدومیت نتوانست این جلسه تمرینی را به پایان ببرد. پس از انجام آزمایشات اولیه مشخص شد او قادر به همراهی فرانسه در جام جهانی قطر نیست.

فدراسیون فوتبال فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد که بنزما به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از جام جهانی کنار کشید. در این بیانیه آمده همه اعضای تیم ملی فرانسه با بنزما احساس همدردی کرده و برای او آرزوی بهبودی می کنند.

 

انتهای پیام/

 

این مطالب را نیز ببینید!

کدام یک از چهره‌های شاخص به مجلس دوازدهم راه نیافتند؟

به گزارش دانستنی نیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.