صفحه اصلی / اجتماعی / علی دایی و خانواده اش تهدید شدند + عکس

علی دایی و خانواده اش تهدید شدند + عکس

به گزارش دانستنی نیوز، علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در پستی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد از تهدید خود و خانواده اش پرده برداشت. علی دایی در این پست با اشاره به اینکه برخی افراد ناشناس و نهادها با نسبت دادن برخی سخنان نادرست سعی در تخریب او دارند نوشت: «به امید آزادی بی‌قید و شرط زندانیان این روزها. در این ماه‌ها و روز‌های اخیر شاهد تهدیدات بیشماری علیه خود و خانواده‌ام از سوی نهادها، رسانه‌ها و افراد ناشناس بوده‌ام که خودشان را فیلسوف، پروفسور و جامعه شناس می‌دانند؛ که با نسبت دادن سخنان نادرست برخی از بزرگان مانند آیت‌الله بهجت و سواستفاده از نام ایشان سعی در تخریب من دارند.»

دایی در ادامه افزود: «نقل از ایشان می‌کنند که به من گفته‌اند در فضای مجازی نباشم. نمی٬دانم این حرف از کجا آمده است. در زمان حیات ایشان اصلا فضای مجازی به صورت امروز وجود نداشت. من از آن بزرگوار درس انسانیت، شرافت، وطن پرستی و آزادگی گرفته‌ام با این عوام فریبی‌ها و تهدید‌ها به کجا میرسید؟»َ

تهدید علی دایی

گفتنی است؛ علی دایی پیشتر با وجود دعوت رسمی از فیفا برای حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در این مراسم شرکت نکرد.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=134019

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.