صفحه اصلی / اقتصادی / عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر شرق از مرز ۶۳۰ هزار تن گذشت

عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر شرق از مرز ۶۳۰ هزار تن گذشت

به گزارش دانستنی نیوز، حمیدرضا محمد حسینی تختی با اشاره به جزییات آمار سه ماهه عملیاتی اظهار داشت: طی این مدت، جابجایی ۶۳۰ هزار تن کالای غیرنفتی و نفتی به انجام رسید که در این زمینه رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته در این فعالیت ها به ثبت رسیده است.

وی افزود: طی سه ماهه نخست امسال با تخلیه و بارگیری ۲۹ هزار و ۷۵۰ تن کالای نفتی، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت شده است.

وی به جابجایی مسافر در مسیرهای داخلی و بین المللی نیز اشاره ای داشت و تصریح کرد: آمارها از رشد ۹۵ درصدی جابجایی مسافر در سه ماهه امسال حکایت دارد بطوری که در سه ماهه نخست بیش از یک میلیون نفر مسافر و گردشگر در مسیرهای داخلی و بین المللی بنادر تحت پوشش این مدیریت جابجا شده اند.

محمدحسینی تختی با اشاره به اینکه در بخش تردد مسافری نیز این بندر رشد چشمگیری به نسبت سال گذشته تجربه کرد، ادامه داد، تردد انواع شناورها در مسیرهای داخلی و بین المللی نیز از مرز ۵ هزار و ۶۰۰ فروند گذشت که رشدی ۱۲ درصدی در این زمینه را شاهد هستیم.

لازم به ذکر است: بندر شهید باهنر با دارا بودن ۵ بندر فعال و چندمنظوره در شرق هرمزگان، ایفا گر نقش بسیار مهم وبسزایی در سپهر اقتصادی داخلی و بین المللی است.

این مطالب را نیز ببینید!

داستان معین، از عینک پرحاشیه تا بازگشت به ایران/ ویدئو

اما معین چه مسیری را پیمود که توانست به این درجه از محبوبیت برسد؟ داستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.