صفحه اصلی / سینما و تئاتر / فیلم”چیچکا – قصه شب” ۱۶ آذرماه در بندرعباس اکران می شود

فیلم”چیچکا – قصه شب” ۱۶ آذرماه در بندرعباس اکران می شود

چیچکا

ایسنا/هرمزگان فیلم"چیچکا – قصه شب"به کارگردانی و تهیه‌کنندگی "رها فریدی" به مناسبت ۱۶ آذرماه زادروز زنده‌یاد "ابراهیم منصفی" در سینما ستاره شهر بندرعباس اکران خواهد شد.

مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: ۱۶ آذرماه زادروز زنده‌یاد ابراهیم منصفی بوده و به همین سبب سعی کردیم این روز را زنده نگه‌داریم.

احمد اسفندنیا ادامه داد: تصمیم گرفتیم فیلم چیچکا – قصه شب به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رها فریدی را هم‌زمان با تهران در نخستین اکران عمومی خود در گروه سینما هنر و تجربه را برای روز شنبه شانزده آذر ساعت ۲۰:۳۰ اکران کنیم و علاقه مندان از طریق سایت www.sbelit.ir بلیط این نمایش را تهیه کنند.

مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس بیان اینکه اضافه کرد: خرسندم که ۱۶ آذر همه دوستان و طرفداران ابراهیم منصفی در سینما ستاره شهر دورهم جمع می‌شوند و یاد ابراهیم منصفی را زنده می‌کنند.

اسفند نیا در خصوص اکران مجدد این فیلم نیز عنوان کرد: در تلاشیم تا در صورت استقبال اکران این فیلم به این سانس خاتمه نشود و بتوانیم سانس های بیشتری را در طول هفته به آن اختصاص دهیم و سعی می‌کنیم باز هم در آینده اکران این فیلم را در برنامه‌های سینما ستاره شهر لحاظ کنیم.

به گزارش ایسنا، ابراهیم منصفی زاده ۱۶ آذر سال ۱۳۲۴ از آغازگران شعر نو در هرمزگان بود که با بهره‌گیری از فرهنگ اقلیمی و گرایش به شعر زمانه، نقش مهمی در فرهنگ و هنر مردمی و شعر و موسیقی جنوب ایفا کرد و اول تیر ۱۳۷۶ جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زخم کاری فیلترینگ بر پیکر کسب‌وکارهای اینستاگرامی

اگر چه رسانه‌های اجتماعی با هدف سرگرمی و ایجاد شبکه ارتباطی افراد در سراسر دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.