صفحه اصلی / اجتماعی / مبارزه با ناامنی و بی‌نظمی رویکرد پلیس هوشمند

مبارزه با ناامنی و بی‌نظمی رویکرد پلیس هوشمند

دانستنی آنلاین:سردار اشتری گفت: اقتدار بیشتر در مأموریت ها و مبارزه با هرگونه ناامنی و بی‌نظمی و قانون گریزی در دستور کار پلیس هوشمند ایران است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه ماموران انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا با درود بر روح مطهر و ملکوتی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعین حرم و روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا با گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی برای ارتباط بیشتر با مردم و برای ارائه خدمت بیشتر به مردم و تجلیل از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی است.

 فرمانده ناجا تصریح کرد: امسال شعار هفته ناجا پلیس هوشمند امین مردم است. برای رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب به مولفه هایی نیازمندیم که یکی از آنها هوشمندسازی پلیس است.

وی گفت: پلیس هوشمند یعنی دقت بالاتر سرعت بیشتر، اقتدار و اشراف بیشتر، اقتدار بیشتر در ماموریت ها  و مبارزه مقتدرانه با هرگونه ناامنی و بی نظمی و قانون گریزی .

سردار اشتری تصریح کرد: برای رسیدن به مجموعه انتظامی هوشمند نیازمند فناوری و اطلاعات هستیم؛ نیازمند ساختار و زیرساخت های متناسب هستیم و بالاتر از همه کارکنان توانمند و حرفه‌ای.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.