صفحه اصلی / استانها / مدیران در اجرای قانون از کسی واهمه نداشته باشند
ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: مدیر اگر سالم باشد و به قانون اشراف داشته باشد نباید در اجرایی کردن دستورالعمل ها دست به عصا راه برود اما اگر ناتوان باشد و ریگی به کفش داشته باشد، سایه تهدید را بر سر خود می‌بیند و برای اجرای هر کار قانونی باید مدام از این و آن کسب تکلیف کند. قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه های درگیر ، اظهار کرد: در قرارگاه دستگاه ها عملکرد و تلاش قابل تقدیری داشته اند اما همه مثل هم نیستند و برخی از دستگاه نیز باید بیشتر پای کار باشند. وی ادامه داد: همه ما خدمتگذار مردم هستیم و کسی توان خدمتگذاری ندارد می تواند، کنار برود. وی ضمن هشدار به مدیرانی که از انجام کارهای قانونی تمرد می کنند، افزود: در همه حال از مدیران دفاع کرده ام اما تا زمانی این رویکرد ادامه دارد که آنها جایی برای دفاع باقی بگذارند. استاندار ایلام در ادامه ضمن انتقاد از مدیران ضعیفی که جرات اجرایی کردن قانون در راه خدمت به مردم را ندارند، گفت: مدیر اگر سالم باشد و به قانون اشراف داشته باشد نباید در اجرایی کردن دستورالعمل ها دست به عصا راه برود اما اگر ناتوان باشد و ریگی به کفش داشته باشد، سایه تهدید را بر سر خود می‌بیند و برای اجرای هر کار قانونی باید مدام از این و آن کسب تکلیف کند. سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که وقتی بخشنامه ای از صدر تا ذیل برای همه دستگاه‌ها ابلاغ می شود، اضافه کرد: مادامی که دستگاه های اجرایی مشابه این دستورالعمل را اجرایی کرده اند، دیگر نیازی به کسب تکلیف از نهادها و ارگان های خاص نیست. وی با تاکید بر این مهم که مدیران در راه خدمت به مردم شجاع باشند، تاکید کرد: کار مردم را قانونی انجام دهید و از کسی هم واهمه نداشته باشید. وی در پایان گفت: مدیران باید قدر خود را بدانند و در انجام امورات استقلال خود را حفظ کنند. انتهای پیام

مدیران در اجرای قانون از کسی واهمه نداشته باشند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: مدیر اگر سالم باشد و به قانون اشراف داشته باشد نباید در اجرایی کردن دستورالعمل ها دست به عصا راه برود اما اگر ناتوان باشد و ریگی به کفش داشته باشد، سایه تهدید را بر سر خود می‌بیند و برای اجرای هر کار قانونی باید مدام از این و آن کسب تکلیف کند.

قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه های درگیر ، اظهار کرد: در قرارگاه دستگاه ها عملکرد و تلاش قابل تقدیری داشته اند اما همه مثل هم نیستند و برخی از دستگاه نیز باید بیشتر پای کار باشند.

وی ادامه داد: همه ما خدمتگذار مردم هستیم و کسی توان خدمتگذاری ندارد می تواند، کنار برود.

وی ضمن هشدار به مدیرانی که از انجام کارهای قانونی تمرد می کنند، افزود: در همه حال از مدیران دفاع کرده ام اما تا زمانی این رویکرد ادامه دارد که آنها جایی برای دفاع باقی بگذارند.

استاندار ایلام در ادامه ضمن انتقاد از مدیران ضعیفی که جرات اجرایی کردن قانون در راه خدمت به مردم را ندارند، گفت: مدیر اگر سالم باشد و به قانون اشراف داشته باشد نباید در اجرایی کردن دستورالعمل ها دست به عصا راه برود اما اگر ناتوان باشد و ریگی به کفش داشته باشد، سایه تهدید را بر سر خود می‌بیند و برای اجرای هر کار قانونی باید مدام از این و آن کسب تکلیف کند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که وقتی بخشنامه ای از صدر تا ذیل برای همه دستگاه‌ها ابلاغ می شود، اضافه کرد: مادامی که دستگاه های اجرایی مشابه این دستورالعمل را اجرایی کرده اند، دیگر نیازی به کسب تکلیف از نهادها و ارگان های خاص نیست.

وی با تاکید بر این مهم که مدیران در راه خدمت به مردم شجاع باشند، تاکید کرد: کار مردم را قانونی انجام دهید و از کسی هم واهمه نداشته باشید.

وی در پایان گفت: مدیران باید قدر خود را بدانند و در انجام امورات استقلال خود را حفظ کنند.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

آتش‌نشانی جان ۹۰۰ همدانی را نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در هشت ماهه نخست امسال، ۹۲۹ نفر از شهروندان را طی ۲۹۷۷ عملیات اطفاء حریق، امدادونجات و احتیاط حریق و حوادث نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.