صفحه اصلی / اخبار /  پنج مقصد مناسب برای دوستداران یوگا 

 پنج مقصد مناسب برای دوستداران یوگا 

اگر اهل سفر و یوگا هستید، ما ۵ مقصد مناسب را برای سفر شما معرفی می‌کنیم.

سفر

  •  پنج مقصد مناسب برای دوستداران یوگا 

به گزارش به گزارش پایگاه خبری دانستنی به نقل از دانستنی آنلاین، اگر از علاقه‎‌مندان به یوگا هستید و دوست دارید در کنار سفر خود از طبیعت و جاذبه‌های دیدنی لذت ببرید و به فعالیت مورد علاقه خود نیز بپردازید، پنج مقصد مناسب را برای سفر شما معرفی می‌کنیم:

  • نپال

سفر

نپال کشوری منحصر به فرد در زمینه یوگا و محبوب‌ترین نقطه برای یوگا دوستان به شمار می رود. این کشور علاوه بر جذابیت‌ها و طبیعتی که دارد، مجموعه‌ای باورنکردنی از موسسات خاص یوگا را در خود جای داده است.

  • هند

کشور هند، به خصوص شهر ریشیکش آن، مهد یوگای جهان نامیده شده است. در سفر به این کشور علاوه بر بازدید از جاذبه‌های دیدنی و فرهنگ مردمان آن می‌توانید از یوگا لذت ببرید. همچنین می‌توانید در کلاس‌ها و کارگاه‌های یوگا شرکت کنید که علاوه بر اینکه تجربه‌ای فراموش نشدنی است، بسیار هم کم هزینه‌ است.

  • استرالیا

استرالیا علاوه بر جذابیت‌های خود، میزبان همه‌ زیبایی‌هایی به شمار می رود که آن را به مکانی مناسب برای یوگا تبدیل می‌کند. سواحل زیبا و تفریحات آبی، جنگل و افراد شاد و آرام از جذابیت‌های دیگر این کشور است.

 

  • استرلیا

 

کاستاریکا نه تنها سواحل خیره‌کننده و منظره اقیانوس را در خود جای داده؛ بلکه از جنگل‌ های وسیعی برخوردار است که باعث ایجاد محیطی خارق العاده برای تمرین یوگا شده است.

  • تایلند

اگرچه تایلند به سواحل زیبا، غواصی، جشن‌ها و مسابقاتش معروف است؛ اما مقصد مسافرتی محبوب برای یوگادوستان هم به شمار می‌رود. مکان‌های بسیار خوبی برای شرکت در کلاس‌های یوگا در این کشور وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/// 

این مطالب را نیز ببینید!

کدام یک از چهره‌های شاخص به مجلس دوازدهم راه نیافتند؟

به گزارش دانستنی نیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.