صفحه اصلی / اجتماعی / مهم‌ترین برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و شهرداری

مهم‌ترین برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و شهرداری

دانستنی آنلاین:مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: طرح ساماندهی سرویس مدارس از جمله مهم‌ترین برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و شهرداری است که نتایج خوبی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم اعطای ۱۰۰ دستگاه دوچرخه به یکی از مدارس پسرانه منطقه ۱۷ تهران از سوی شهرداری، اظهار داشت: تعامل فرهنگی بین آموزش و پرورش و شهرداری می‌تواند تحولات عظیم اجتماعی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه در حال حاضر این تعامل به خوبی ایجاد شده و نتایج موثری را سبب شده است.

 وی افزود: پیش‌نیاز آموزش با کیفیت سلامت روحی و جسمی است و آ‌رامش محیطی برای دانش‌آموزان را می‌طلبد و تعامل شهرداری با آموزش و پرروش بر همین اساس صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه توجه به نیازهای روحی و جسمی دانش‌آموزان، کیفیت فعالیت نیروهای انسانی آینده را تأمین خواهد کرد، گفت: این موضوع بسیار حائز اهمیت است و آموزش و پرورش در صورتی که توسعه فرهنگ را همیشه مدنظر قرار داشته باشد به نتایج خوبی دست خواهد یافت.

فولادوند بیان داشت: متأسفانه بسیاری از مواقع حرف‌ها بدون پیوست فرهنگی اجرا می‌‌شود که این مسأله سبب شده است بین راه دچار مشکل شویم و اکنون شهرداری برنامه‌های با پیوست فرهنگی آغاز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی سرویس مدارس نیز از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و شهرداری بوده که نتایج خوبی را به همراه داشته است و امیدوارم با توان بیشتری بتوانیم در جهت توسعه فرهنگ در کشور اقدام کنیم.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.