صفحه اصلی / استانها / نورافکن: دوست نداشتم قلعه‌نویی بازنده بازی باشد

نورافکن: دوست نداشتم قلعه‌نویی بازنده بازی باشد

امیدنورافکن

ایسنا/اصفهان هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بعد از قلعه‌نویی، استراماچونی هم یک استقلال قدرتمند و خوب ساخته است.

امید نورافکن که در دقایق پایانی گل تساوی تیمش مقابل استقلال را به ثمر رساند، اظهار کرد: به جرات می‌توانم، بگویم بعد از استقلالی که قلعه‌نویی ساخت این بهترین استقلالی است که دیدم. به استراماچونی تبریک می‌گویم. او تیم قدرتمند و خوبی ساخته است. در کشور ما فقط فوتبال تفریح مردم است و نیمی از هواداران فوتبال طرفدار استقلال هستند.

وی در خصوص گلی که در دقایق پایانی برای سپاهان زد، گفت: خدا را شکر، کاری کردم که هم تیمی‌هایم ناراحت نباشند و بازی مساوی شود. من فوتبالم را با استقلال شروع کردم و تجربه‌ بازی قبل از استقلال را نداشتم. هواداران استقلال من را حمایت کردند و من پیشرفت کردم و آرام آرام به تیم ملی هم رسیدم. این بازی برای من یک بازی خاص بود که سخت هم شد. در آخر بازی هم به تیم محبوبم که هشت سال در آن بازی کردم گل زدم.

به گزارش ایسنا، نورافکن در مورد قلعه نویی خاطر نشان کرد: قلعه‌نویی من را به سپاهان آورد و دوست نداشتم که او بازنده این بازی باشد که همین اتفاق هم افتاد.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

آتش‌نشانی جان ۹۰۰ همدانی را نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در هشت ماهه نخست امسال، ۹۲۹ نفر از شهروندان را طی ۲۹۷۷ عملیات اطفاء حریق، امدادونجات و احتیاط حریق و حوادث نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.