صفحه اصلی / اجتماعی / پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس

دانستنی آنلاین:وزیر بهداشت با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به مناسبت هفته دفاع مقدس فرا رسیدن این ایام را گرامی داشت و نوشت: سپیدپوشان نظام سلامت در دوران دفاع مقدس صحنه‌های بی بدیلی خلق کردند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، وزیر بهداشت با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به مناسبت هفته دفاع مقدس فرا رسیدن این ایام را گرامی داشت.

متن این یادداشت وزیر بهداشت بدین شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین هفته دفاع مقدس بدون شک یادآور حماسه جاویدان آحاد و اقشار ملت ایران در سوی برداری واحد است، روزها، ماهها و سالهایی که یک ملت به مثابه تن واحد یکصدا، سرود جهاد، ایثار و شهادت سرداد و هر عضو آن، هر لحظه، عظمتی جاویدان آفرید.

در اثنای آن روزگاران، سپیدپوشان نظام سلامت این سرزمین، از دانشجو تا استاد، از جمله در جامه نقش آفرینان بهداری رزمی، صحنه های بی بدیل و ماندگاری آفریدند و در سخت ترین شرایط و دشوارترین ایام، تابلوهایی به قلم مهر، رنگ مهارت و جلای مقاومت برکشیدند که تا امروز، نگاه بسیاری از محافل علمی و تخصصی جهان را به خود خیره کرده است.

حماسه ای سپید که نموداری از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن و همپای هم‌رزمان خود بود و قلم و زبان چون بنده ای قادر به توصیف آن عظمت نیست، لکن به توصیف و توصیه رهبر فرزانه انقلاب « هرگاه در جامعه‌ ای و در نقطه‌ای چنین انسانهای بزرگی پدید آمدند بر امثال ما است که در پرتو آنان راه را تشخیص دهیم و پای در صراط مستقیم عروج الی‌الله گذاریم و دل و جان خود را حیات بخشیم.

در این شام آدینه از محرم و هفته دفاع مقدس، با تورق برگ‌هایی از کتاب سبز خاطرات حماسه سازان سپیدپوش آن سال‌های سرخ، سلام بر سرور و سالار شهیدان، همو که چراغ روشن هدایت مردمان همه دوران‌ها است و سلام بر همه‌ی شهیدان به ویژه همراهان و همکاران شهیدمان و درود بر همه برجای ماندگان و رهپویان قافله سپیدپوشان شهید».

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.