صفحه اصلی / سینما و تئاتر / پیشنهادهای علمی «چرخ» برای یلدا

پیشنهادهای علمی «چرخ» برای یلدا

پیشنهادهای علمی «چرخ» برای یلدا

شب یلدا

«چرخ» در شصت‌وهفتمین قسمت فصل ششم، ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) ۲۶ آذر ماه به مناسبت فرا رسیدن طولانی‌ترین شب سال، پیشنهادهایی علمی برای گذراندن یلدا ارائه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه‌ی تلویزیونی «چرخ» در این قسمت میزبان کارشناسانی از دنیای علم و فناوری خواهد بود تا برای شب یلدا، کتاب، فیلم، مستند، سریال، بازی و … معرفی کنند.

در این برنامه حسین فروتن، مجری کارشناس میز علم «چرخ» کتاب‌هایی علمی به بینندگان برنامه پیشنهاد خواهد داد و فرزین سوری، کارشناس ادبیات گمانه‌زن، کتاب‌هایی از دنیای کتاب‌های ژانر علمی-تخیلی معرفی خواهد کرد.

محمدحسین جهان‌پناه، مجری کارشناس میز فناوری «چرخ» هم با پیشنهاد فیلم‌ها، مستند، سریال‌ها و مینی‌سریال‌ها به استقبال شب یلدا خواهد رفت.

معرفی بازی‌های ویدئویی علمی توسط کسری کریمی‌طار، روزنامه‌نگار حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی، یکی دیگر از بخش‌های شصت‌وهفتمین قسمت برنامه‌ی «چرخ» است.

مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

«چرخ» روزهای، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زخم کاری فیلترینگ بر پیکر کسب‌وکارهای اینستاگرامی

اگر چه رسانه‌های اجتماعی با هدف سرگرمی و ایجاد شبکه ارتباطی افراد در سراسر دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.