صفحه اصلی / اقتصادی / پیش بینی ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی به روستاهای کشور

پیش بینی ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی به روستاهای کشور

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم امینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۰ هزار روستای کشور طی سه سال آینده آبرسانی می‌شود، اظهار داشت: این طرح آبرسانی با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: آبرسانی به این روستاها با اعتبار ۳۶ هزار میلیارد تومان از سوی مجموعه وزارت نیرو و در قالب جهاد آبرسانی انجام می‌شود.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت آبفای کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم با این حرکت بتوانیم در سال‌های آینده شرایط متفاوتی را در روستاهای کشور داشته باشیم.

امینی در خصوص تنش آبی در سطح روستاها و شهرها طی تابستان امسال نیز گفت: پس از بررسی همه شهرها و روستاها به عدد ۲۷۲ شهر رسیدیم که در قالب برنامه‌هایی که داشتیم، در راستای رفع مشکلات تنش آبی تزریق اعتبار لازم به این شهرها را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه این اقدامات از اسفندماه سال گذشته شروع شده است، تصریح کرد: در خصوص تنش آبی برخی شهرها به طور ویژه‌تر با حضور مقامات وزارت نیرو جلساتی داریم.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت آبفای کشور ادامه داد: در حال حاضر ۶ هزار روستای کشور را آبرسانی سیار می‌کنیم.

امینی در رابطه با تنش آبی در شهرها و روستاهای لرستان نیز گفت: تاکید به همکاران این بود ۱۰۰ درصد اعتبار مورد نیاز برای عبور از این شرایط تنش آبی تابستان به لرستان تخصیص یابد.

وی یادآور شد: هفته آینده ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار این حوزه به لرستان تخصیص می‌یابد.

این مطالب را نیز ببینید!

مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان/ از گارد جاویدان تا سواره نظام؛ چگونه ایران توانست نیمی از دنیا را فتح کند؟

به گزارش خبر فوری، در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ توجهات به ایران باستان، به خصوص هخامنشیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.