صفحه اصلی / اجتماعی / چرا کفش های طلایی لیونل مسی در قطر مورد توجه کاربران قرار گرفت؟

چرا کفش های طلایی لیونل مسی در قطر مورد توجه کاربران قرار گرفت؟

به گزارش دانستنی نیوز، این یک واقعیت است که فوتبال در سراسر جهان، طرفداران زیادی دارد. جام جهانی کنونی فیفا که در کشور قطر در حال انجام است، گواه روشنی بر این ادعاست. با عشق به فوتبال، عشق به بازیکنان فوتبال نیز بیشتر می شود.

لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین و ستاره فوتبال جهان یکی از فوتبالیست هایی است که نه تنها در کشورش آرژانتین بلکه سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. به تازگی عکسی از کفش های طلایی مسی در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این یک جفت کفش برند آدیداس Adidas X Speedportal Leyenda هستند. کفش های طلایی با رنگ آبی و سفید که نشان دهنده رنگ پرچم آرژانتین هستند. اما چرا این عکس خاص مورد کاربران قرار گرفته است؟

 

کفش های طلایی مسی

این تصاویر اولین بار در صفحه اینستاگرام چمپیونز لیگ اروپا ( لیگ قهرمانی اروپا)  که بیش از ۱۰۰ میلون فالور دارد منتشر شد. آن‌ها روی آن نوشته بودند: «کفش‌های مسی در جام جهانی». از زمانی که این پست منتشر شد، این تصویر به طور گسترده در فضای مجازی پخش شد و مورد توجه بسیاری از طرفداران مسی در سراسر جهان قرار گرفت.

کفش های طلایی مسی

 

در این تصویر، می‌توان مشاهده کرد که در دو طرف جفت کفش های طلایی که به‌طور خاص سفارش شده‌اند، تاریخ تولد پسران مسی حک شده است. کفش سمت راست تاریخ تولد پسرانش تیاگو و متئو را روی آن حک شده است. این نوشته “تیاگو ۰۲ ۱۱ ۱۲ و متئو ۱۱ ۰۹ ۱۵″ است و تاریخ تولد تیاگو را ۲ نوامبر ۲۰۱۲ و تاریخ تولد متئو را ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۵ ذکر کرده است.

تصویر کفش سمت چپ نیز به تاریخ تولد کوچکترین پسرش، چیرو، که در ۱۰ مارس ۲۰۱۸ به دنیا آمده است، اشاره می کند. همچنین نام همسر مسی،  آنتونلا با نام مخفف ” آنتو روی کفش درج شده است.

در جزئیات دیگر، در پشت هر دو کفش این ستاره فوتبال جهان همچنین یک عدد “۱۰” نوشته است که نشان آدیداس در سمت چپ و لوگوی برند شخصی مسی نیز در سمت راست قرار دارد.

کفش های طلایی مسی

انتهای پیام/

 


لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=133883

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.