صفحه اصلی / ورزش و تندرستی / چشمی: به داور خسته نباشید می‌گویم

چشمی: به داور خسته نباشید می‌گویم

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش گل دوم را روی بدشانسی از سپاهان دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی تیمش برابر سپاهان بیان کرد:‌ کمترین حق ما در این بازی سه امتیاز بود. خیلی خوب بازی کردیم. فکر نمی‌کنم تیمی بتواند در اصفهان و در این زمین به سپاهان فشار بیاورد. بعد از گل اولی که خوردیم، کل بازی دست ما بود. جلو هم افتادیم ولی باز هم روی بدشانسی در دقایق پایانی گل مساوی را خوردیم.

او ادامه داد: تیم ما تیم قابل احترامی است. هم فوتبال بازی می‌کند و هم نتیجه می‌گیرد. فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین‌طوری ادامه دهیم، اتفاقات خوبی رخ بدهد. ما یک گل ساده خوردیم و می‌توانستیم آن گل را دریافت نکنیم. در آن دقیقه فشار بازی باعث شد گل دوم را بخوریم و به خاطر همین کمی عصبی بودم.

بازیکن استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا عارف غلامی در این بازی تمرکزش را از دست داده بود هم بیان کرد: فکر می‌کنم غلامی در تیم ملی امید هم حضور دارد و تجربه کافی دارد ولی کمی در شرایط جوی تماشاگران اشتباهات اتفاق می‌افتد. او بازیکن باتجربه‌ای است ولی شاید این بازی کمی برایش حساس بود. فکر می‌کنم او عملکرد خوبی داشت.

او درباره اینکه یکی از بازیکنان نساجی گفته بود "زمانی من در استقلال بودم چشمی هفت سنگ بازی می‌کرد" هم، گفت:این را آقای نظری گفته است؟ من نمی‌خواستم این موضوع را کش بدهم، فقط یک جمله می‌گویم که بازی خیلی روند خوبی داشت و دو تیم داشتند فوتبال بازی می‌کردند. یک مقدار که از جو عادی‌تان خارج شوید، به زمین می‌روید این سمت و آن سمت زمین خطا می‌کنید، مقداری سر و صدا می‌کنید. باز هم به او خسته نباشید می‌گویم، او بزرگ‌تر از من است. حالا اگر حرفی زدم یا نزدم از او عذرخواهی می‌کنم.

چشمی درباره داوری هم، گفت: به داور خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

پنالتی کابوس فرانسوی‌ها؟

امشب قهرمان جام جهانی مشخص خواهد شد و آرژانتین و فرانسه هر دو به دنبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.