صفحه اصلی / ورزشی / کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

دانستنی آنلاین:مراسم قرعه کشی مرحله ششم از سری رقابت های لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۹ انجام شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،این دوره از مسابقات از فردا جمعه ۱۲ مهرماه به میزبانی روسیه در سالن «جورجیفسکی» شهر مسکو با حضور ۶۴۸ کاراته کا از ۸۵ کشور آغاز می‌شود. بر اساس قرعه کشی انجام شده در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی در گروه ۴ با کاتارو‌هایی از مراکش، ژاپن، آلمان، چین تایپه، ایتالیا (۲)، ترکیه، ژاپن، اسلواکی، اسپانیا و نگین باقری با کاتارو‌هایی از اسلواکی، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن (۲)، مالزی، آمریکا، مصر و صربستان در گروه ۲ مبارزه خواهند کرد.

در بخش مردان نیز ابوالفضل شهرجردی در گروه ۱ با کاتارو‌هایی از کره جنوبی، اسپانیا، ژاپن (۲)، استرالیا، لهستان و ونزوئلا مبارزه خواهد کرد و متین زارع در گروه ۸ با کاتارو‌هایی از ژاپن (۲)، آمریکا، ترکیه، اسلواکی و کویت همگروه است.

در بخش کومیته در وزن ۵۰- کیلوگرم بانوان سارا بهمنیار دور اول با «کارمن کلمنت» از مجارستان مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری به دیدار «ایمانه طالب» از الجزایر پیکار می‌کند. طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگر پس از استراحت در دور اول با برنده لهستان و بلژیک پیکار خواهد کرد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم رزیتا علیپور دور نخست به مصاف «نینا راژینویچ» از سوئیس می‌رود و در صورت پیروزی با «جوانا رکویچ» از صربستان پیکار می‌کند. در همین وزن شیما آل سعدی ابتدا با «کریستینا مه» از استرالیا و در صورت کسب پیروزی با برنده اوکراین و بلژیک مبارزه خواهد کرد. حمیده عباسعلی هم در وزن ۶۸+ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، دور دوم به مصاف برنده مبارزه کاراته کا‌های آلمان و روسیه می‌رود.

در بخش مردان و در وزن ۶۰- کیلوگرم مجید حسن نیا دور اول با «عماد المالکی» از عربستان سپس با «دولت شیمیربکوف» از قزاقستان دیدار خواهد کرد. در همین وزن علی مسکینی پس از استراحت در دور اول با «فردوسی فضل علیف» از آذربایجان پیکار می‌کند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم تیم ایران چهار نماینده دارد. هامون درفشی پور ابتدا با «کامیلو ولوزو» از شیلی و در صورت پیروزی با برنده گواتمالا و گرجستان، امیر مهدی زاده دور نخست به دیدار «هومت بخشعلیف» از آذربایجان و در صورت برتری با برنده ژاپن و روسیه، امیررضا میرزایی در مباره نخست به مصاف «بارنی ژیل» از نیوزلند و در صورت برتری با برنده قزاقستان و ایتالیا، سیدعلی کریمی هم ابتدا به دیدار «دینوس ژینوس» از یونان و در صورت برتری با برنده بلژیک و عربستان مبارزه خواهد کرد.

بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم دور اول به مصاف «داستونبک اوتوبالایف» از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده ژاپن و بلغارستان پیکار می‌کند. در همین وزن علی اصغر آسیابری با «انیس گاریبویچ» از کرواسی و در صورت پیروزی با «کن نیشیمورا» از ژاپن مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب پس از استراحت در دور نخست، دور دوم با برنده اسلواکی و برزیل پیکار می‌کند. مهدی خدابخشی در همین وزن ابتدا با «ویکتور کریستوسکی» از مقدونیه و در صورت پیروزی به دیدار برنده اسلواکی و آذربایجان خواهد رفت و مهدی قراری زاده با «اربول ژورمالف» از قرقیزستان و سپس «ایگور چیخمارف» از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

سجاد گنج زاده هم در در وزن ۸۴+ کیلوگرم دور اول استراحت و در دور دوم با برنده مبارزه کوراسائو و نروژ پیکار می‌کند. در همین وزن صالح اباذری دور اول استراحت سپس به دیدار برنده کانادا و قرقیزستان خواهد رفت. در کاتای تیمی، تیم ایران با ترکیب (حسام زرین نعل، حسین زرین نعل و سعید کاظمی) با تیم‌های صربستان، مالزی، ایتالیا و روسیه در گروه ۲ همگروه است.

این رقابت‌ها به مدت ۳ روز و تا روز یکشنبه ۱۴ مهرماه ادامه دارد و در نخستین روز مسابقات فردا کاتای انفرادی بانوان، کاتای تیمی مردان و رقابت‌های اوزان ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم مردان و اوزان ۵۰- و ۵۵- کیلوگرم بانوان انجام خواهد شد.

این مطالب را نیز ببینید!

پنالتی کابوس فرانسوی‌ها؟

امشب قهرمان جام جهانی مشخص خواهد شد و آرژانتین و فرانسه هر دو به دنبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.