صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / کاهش چشمگیر هزینه‌های تبلیغاتی توییتر

کاهش چشمگیر هزینه‌های تبلیغاتی توییتر

Originally posted 2022-11-06 10:27:51.

ایلان ماسک، روز جمعه بدون ارائه اعداد اعلام کرد که توییتر به دلیل توقف هزینه‌های تبلیغاتی در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، با کاهش شدید درآمد مواجه شده است.


شرکت‌های بزرگ از جمله جنرال میلز، آئودی و جنرال موتورز اعلام کردند که به طور موقت هزینه‌های تبلیغاتی خود را در توییتر متوقف می‌کنند تا ببینند شرایط تحت مالکیت ماسک چگونه تغییر خواهد کرد.

ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، روز جمعه بدون ارائه اعداد گفت: توییتر به دلیل توقف هزینه‌های تبلیغاتی در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، با کاهش شدید درآمد مواجه شده است.

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، مدیرعامل تسلا، توییتر و اسپیس ایکس در یک توییت، «گروه‌های فعالی را که به تبلیغ‌کنندگان فشار می‌آورند» سرزنش کرد. او گفت توییتر استراتژی تعدیل محتوای خود را تغییر نداده است و افزود که این شرکت “هر کاری که می توانست برای راضی کردن فعالان انجام داد.” ماسک مشخص نکرد که این شرکت چقدر از درآمد خود را از این عقب نشینی از دست داد، یا اینکه چگونه توانسته این ضرر را به فشار گروه‌های فعال نسبت دهد.

او روز جمعه در مصاحبه ای در کنفرانس سرمایه گذاری بارون نظرات خود را تکرار کر و گفت: ما اصلاً تغییری در عملیات خود ایجاد نکرده‌ایم و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت آنها انجام داده‌ایم و هیچ چیز نتیجه نمی‌دهد.

توییتر از ۲۸ اکتبر که زمام امور را به دست گرفت، تقریبا ۵۰ درصد از کارمندان خود را اخراج کرده است. در روزهای اخیر، تعدادی از شرکت‌ها گفتند که به طور موقت هزینه‌های تبلیغاتی خود را در توییتر متوقف می‌کنند تا ببینند شرایط تحت مالکیت ماسک چگونه تغییر خواهد کرد. آئودی، تایتان و مواد غذایی جنرال میلز از جمله شرکت‌هایی هستند که هزینه‌های توییتر را متوقف کرده‌اند.

کدام شرکت‌ها تبلیغات خود را متوقف کردند؟
سخنگوی یونایتدایرلاینز اپراتور روز جمعه گفت که اوایل این هفته تبلیغات خود را در توییتر متوقف می‌کند. این ایرلاین همچنان روی پلتفرم پست می‌گذارد. به نظر می‌رسد این اولین شرکت هواپیمایی مسافربری ایالات متحده باشد که اعلام کرده تبلیغات در توییتر را به حالت تعلیق درآورده است. سخنگوی خطوط هوایی به طور جداگانه خدمات مشتریان را در توییتر ارائه می‌دهد که ایالات متحده نیز آن را تعلیق نمی‌کند، این سخنگو از ارائه جزئیات بیشتر در مورد این تصمیم خودداری کرد.

غول تبلیغاتی IPG نیز به مشتریان توصیه کرد که به طور موقت برنامه‌های رسانه‌ای توییتر خود را متوقف کنند، اگرچه مشخص نیست که چه تعداد از مشتریان از توصیه‌های آژانس‌های IPG استفاده می‌کنند.

بر اساس ارتباطات به دست آمده توسط CNBC، توییتر عصر پنجشنبه به کارمندان اطلاع داد که اخراج کارکنان خود را آغاز خواهد کرد. رویترز با استناد به توییت‌های کارمندان گزارش داد که انتظار می‌رود تیم تعدیل محتوای توییتر در میان این کاهش‌های شغلی باشد.


ماسک روز جمعه در توییتی به اخراج‌ها پرداخت و گفت: «با توجه به کاهش نیروی توییتر، متأسفانه وقتی شرکت بیش از ۴ میلیون دلار در روز ضرر می‌کند، چاره‌ای نیست. به هرکسی که خارج شد ۳ ماه انفصال پیشنهاد شد که ۵۰ درصد بیشتر از آنچه قانوناً لازم است، است.

کاهش عمیق هزینه‌های تبلیغات
CNBC همچنین دریافته است که برای تیم بازاریابی جهانی توییتر که از جمله موارد دیگر، گزارش‌ها و معیارهای مربوط به عملکرد تبلیغات، عملکرد فروش و هرزنامه را مدیریت می‌کند، کاهش‌هایی عمیق ایجاد شده است.

اوایل این هفته ماسک، که اکنون خود را «سرپرست توییت» می‌نامد، با گروهی از رهبران سازمان‌های جامعه مدنی ملاقات کرد تا به نگرانی‌ها درباره سخنان نفرت‌انگیز و اطلاعات نادرست مربوط به انتخابات در این پلتفرم رسیدگی کند.

از زمانی که ماسک سکان هدایت را در دست گرفت، ترول‌های آنلاین و متعصبان به توییتر حمله کردند و سخنان نفرت‌انگیز در این پلتفرم افزایش یافت.

برخی از سازمان‌هایی که در تماس یک ساعته زوم در روز سه‌شنبه حضور داشتند، اکنون نامه‌ای سرگشاده به تبلیغ‌کنندگان برتر توییتر امضا کرده‌اند و از آنها می‌خواهند در صورتی که ماسک استانداردهای ایمنی و دستورالعمل‌های جامعه شرکت را اجرا نکند، هزینه‌های تبلیغات خود را متوقف کنند.

با وجود ادعای ماسک مبنی بر کاهش درآمد اخیر، هزینه‌های تبلیغاتی توییتر قبل از اینکه تصاحب شرکت کامل شود و قبل از اینکه سازمان‌های جامعه مدنی شروع به فشار بر برندها کنند، کاهش یافته بود.

بر اساس داده‌های MediaRadar، تقریباً زمانی که ماسک برنامه خصوصی‌سازی توییتر را اعلام کرد، تبلیغ‌کنندگان در توییتر بین آوریل و مه افزایش یافتند. اما میانگین تعداد تبلیغ کنندگان در این پلتفرم از ۳۹۰۰ در ماه می به ۲۳۰۰ در ماه آگوست کاهش یافت. در ماه سپتامبر ۲۹۰۰ تبلیغ کننده داشت.

این مطالب را نیز ببینید!

الزام توجه دانشگاه ها به موضوع مسئولیت اجتماعی/مسئولیت اجتماعی به چرخه ساخت و ساز ارتباط دارد – پایگاه خبری دانستنی آنلاین

Originally posted 2022-07-29 16:33:29. نخستین «رویداد بین المللی مسئولیت اجتماعی صنعت ساختمان» در تالار آبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.