صفحه اصلی / دسته‌بندی نشده / کمبود بنزین در مریوان شایعه دیگر از رسانه های معاند

کمبود بنزین در مریوان شایعه دیگر از رسانه های معاند

Originally posted 2022-08-16 16:12:33.

دانستنی آنلاین: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: کمبود بنزین در مریوان شایعات برخی از رسانه‌های معاند است و در این خصوص هیچ کمبودی نداریم.

 به گزارش دانستنی آنلاین به نقل از مهرجهانبخش نوکانی اظهار کرد: مردم نگران نباشند چرا که سوخت کافی فراتر از حد نیاز در استان موجود است.

وی در خصوص انتشار فیلم کمبود بنزین و عدم ارائه ی بنزین به مردم مریوان توضیح داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان هیچ مشکلی در تهیه و عرضه سوخت در جایگاه‌های استان خصوصاً شهر مریوان ندارد و هرگونه شایعه رسانه‌های معاند در مورد کمبود بنزین را به شدت تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بنزین کافی برای توزیع در بین جایگاه‌های عرضه سوخت مریوان به صورت کامل موجود است بنابراین در صورت افزایش میزان مصرف نیز کوچک‌ترین نگرانی در این مورد وجود ندارد.

نوکانی گفت: اعتصاب نفت‌کش‌های سوخت‌رسان، کمبود بنزین و یا تعطیلی و خودداری برخی جایگاه‌داران مریوان از عرضه بنزین به مصرف‌کنندگان از شایعات بی‌پایه و اساسی بوده که توسط معاندان به راه افتاده است.

مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کردستان مراجعه گسترده مردم به جایگاه‌های عرضه بنزین را نتیجه این شایعات دانست و افزود: همراه شدن مردم، باور کردن این شایعات توسط آنان و مراجعه مصرف کنندگان به جایگاه‌ها، موجب تشدید اختلال در روند عرضه بنزین شد.

نوکانی تعطیل شدن جایگاه‌ها را خط قرمز شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اعلام کرد و ابراز داشت: این شرکت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا به جهت وقوع مسائلی نظیر ترافیک محورها و مدت زمان بالای رسیدن سوخت به جایگاه‌های استان و شهرستان‌ها، مردم دچار مشکل نشوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به موجودی سوخت بسیار بالای انبارها و مخازن استان، هیچ مشکل خاصی در عرضه بنزین به مصرف‌کنندگان در سراسر استان و شهرستان‌ها وجود ندارد.

این مطالب را نیز ببینید!

دانستنی های روانشناسی شماره ۱ – پایگاه خبری دانستنی آنلاین

Originally posted 2022-07-30 14:03:32. ۱.تاثیر افکار منفی بر انسان افکار منفی در ذهن ما عاملی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.