صفحه اصلی / اقتصادی / گربه رقصانی نفت برای بورس/ گروه خودرویی‌ها خریدار پیدا کرد

گربه رقصانی نفت برای بورس/ گروه خودرویی‌ها خریدار پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بازار سهام در تداوم روزهای سکون و بی پولی خود امروز نیز شاهد در جا زدن قیمت سهام در اغلب نمادهای معاملاتی بود. بازاری که با نگاه خیره به قیمت جهانی نفت خام شاهد عقبگرد طلای سیاه از کانال ۱۰۰ دلاری بود.

در میان گروه‌های تحت حمایت حقوقی‌های بازار امروز گروه خودرویی‌ها دوباره در کانون توجه معامله گران قرار گرفت و امروز خریدار پیدا کرد.

در این گروه اخبار ارزشگذاری دارایی‌ها و فروش آنها بویژه در گروه سایپا و زیر مجموعه‌های آن و البته “خگستر” همچنان با روایت‌های مختلفی روبرو است که البته خریداران اغلب حقیقی بازار ترجیح می‌دهند همسو با رفتار حقوقی‌ها در این گروه، با گام‌های محتاطانه حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش دو هزار و ۴۱۲ واحدی به یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن اما با افزایش ۲۲۴ واحدی عدد ۳۸۰ هزار و ۵۸۷۳۶۲ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول اما در حالی با یک هزار و ۶۵۸ واحد به رقم یک میلیون و ۷۰ هزار واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با ۵ هزار و ۱۸۴ واحد کاهش، به عدد ۲میلیون و ۸۰۹ هزار واحد رضایت داد.

در بورس تهران امروز ۳ میلیارد و ۶۵۳ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله در ۲۲۱ هزار و ۹۴۸ نوبت داد و ستد شد که ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان را در برداشت.

در فرابورس نیز شاخص کل این بازار با ۲۴ واحد افزایش به رقم ۱۸ هزار و ۷۶۲ واحد دست یافت. در این بازار، طی روز جاری یک میلیارد و ۸۱۲ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله به ارزش بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۶ میلیارد تومان معامله شد.

اصلی ترین نمادهای تأثیر گذار بر ارشد امروز شاخص کل بورس تهران به ترتیب نمادهای “فارس” با ۶۴۱ واحد، “ومعادن” با ۶۳۵ واحد و “تاپیکو” با ۲۳۵ واحد افزایش بودند در مقابل اما نمادهای معاملاتی “وپارس” با ۳۵۲ واحد، “برکت” با ۱۰۹ واحد و “کگل” با ۱۰۴ واحد کاهش، بالاترین تأثیر منفی را بر روی شاخص کل بورس تهران را به خود اختصاص دادند.

این مطالب را نیز ببینید!

داستان صادق محصولی، رفیق پولدار احمدی‌نژاد/ مردی که انتخابات مجلس را مدیریت کرد / ویدئو

امکان ندارد از ثروتمندترین سیاستمداران ایران صحبت شود و نام صادق محصولی مطرح نشود. فرمانده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.