صفحه اصلی / اخبار / گرمای دوحه بلای جان بازیکنان انگلیس در بازی مقابل ایران! + فیلم

گرمای دوحه بلای جان بازیکنان انگلیس در بازی مقابل ایران! + فیلم

بنا به گزارش دانستنی نیوز، تیم ملی فوتبال انگلیس تنها یک روز دیگر باید در نخستین دیدار خود در جام جهانی قطر مقابل ایران صف آرایی کند. اما در حالی که گرت ساوت گیت، سرمربی تیم انگلیس در اندیشه چگونگی شکست دادن اولین حریف خود در این مسابقات است باید با گرمای چالش برانگیز خاورمیانه نیز مواجه شود.

تمرینات آمادگی تیم ملی فوتبال انگلیس در روزهای گذشته در حالی برگزار شد که بازیکنان این تیم تحت تاثیر دمای ۳۳ درجه سانتی گراد قرار گرفتند.

پس از آنکه دمای هوا در قطر به بالای ۳۰ درجه سانتی گراد رسید اعضای اردوی تیم انگلیس تمام تلاش خود برای سازگاری با چالش دمای هوا و رطوبت زیاد را بکار بستند. در تصاویری که خبرنگار فای کاروترز، از جلسات تمرینی انگلیس در دوحه و حومه آن تهیه کرده است بازیکنان این تیم را نشان می دهد که چگونه بر این چالش غلبه کرده اند. در یکی از تصاویر بازیکنان در کنار زمین در مقابل فن خنک کننده هوا مشغول خنک کردن خود دیده می شوند.

بنا به گفته کاروترز، حتی یکی از بازیکنان از یک لایه کرم ضدآفتاب اضافی برای محافظت از پوست خود در برابر خورشید سوزان دوحه استفاده کرد. او به این خبرنگار می گوید: « تمام بدنم لجن شده است، لجن به معنی واقعی. چاره ای نداریم در مواقعی دست از تمرین بکشیم و خود را مقابل این خنک کننده ها قرار بدهیم و خنک شویم. اینجا همه در مورد گرمای هوا صحبت می کنند.»

انتهای پیام/

این مطالب را نیز ببینید!

کدام یک از چهره‌های شاخص به مجلس دوازدهم راه نیافتند؟

به گزارش دانستنی نیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.