صفحه اصلی / اقتصادی / تخفیفات ویژه بیمه نوین در بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری

تخفیفات ویژه بیمه نوین در بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری

دانستنی آنلاین:شرکت بیمه نوین با هدف ارج نهادن به مشتریان خود، بیمه­‌های عمر و سرمایه‌گذاری را در شهریور و مهر ماه با شرایط استثنائی به فروش می­ رساند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬این شرکت به پاس اعتماد مشتریان، بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خود را در بازه زمانی ٢٣ شهریور الی ٣٠ مهر ماه سال جاری با شرایط و تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد.

بر این اساس، بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین با ٣٠ درصد تخفیف در هزینه‌های بیمه‌گری و دیگر شرایط ویژه در بازه زمانی مذکور به فروش می‌رسند.

بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین از جمله محصولات متمایز این شرکت است و ارائه بیمه درمان تکمیلی در قالب طرح شایگان و نیز ایجاد شرایط خرید اقساطی بیمه نامه اتومبیل در قالب طرح ستایش نوین، از جمله مزایایی است که بیمه نوین برای دارندگان بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری خود در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان جهت تهیه بیمه نامه عمر و سرمایه‌گذاری و یا کسب آگاهی‌های بیشتر علاوه بر مراجعه به شعب و نمایندگی­‌های بیمه نوین، می­ توانند با خط تلفن ویژه ٢٣٠۴٧-٠٢١ تماس حاصل کرده و یا به پایگاه تخصصی بیمه‌های زندگی بیمه نوین به آدرس life.novininsurance.com مراجعه کنند.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.