صفحه اصلی / پروژه آگاهی مصرف / مقدمه «پروژه آگاهی مصرف»

مقدمه «پروژه آگاهی مصرف»

Originally posted 2016-01-03 15:41:20.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۳۸۸ را سال حرکت مردم و مسئولین به سوی اصلاح الگوی مصرف نام نهادند. این سنت پسندیده نامگذاری که سال هاست از سوی رهبر فرزانه انقلاب پیگیری می شود امروزه به یکی از تأثیرگذارترین و فرهنگی ترین راهکارهای نهادینه کردن هنجارها و باورهای کشور تبدیل شده است .

در این راستا مؤسسه آرین با همکاری شبکه پذیرش آگهی با ۱۵سال سابقه علمی و عملی مفید در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات رسانه ای مطبوعاتی، درقالب نمایندگی رسمی روزنامه های کثیرالانتشار( همشهری، ایران، جام جم، اطلاعات و دنیای اقتصاد ) فعالیت می نماید، که با طراحی و اجرای پروژه آگاهی مصرف، الگوی تبلیغات آموزشی در مطبوعات کشور را ارائه نموده است. این مؤسسه از سال ۱۳۷۴فعالیت خود را آغاز و با مطالعات و تجارب حاصله در سال ۱۳۸۱ با هدف ایجاد روش های اجرائی فرهنگ سازی، آموزش همگانی و آگاه نمودن مخاطبان و مصرف کنندگان در خصوص نحوه استفاده صحیح و بهینه از کالا و خدمات توانسته است این تکنیک را در کشور ایجاد و ضمن معرفی به تصمیم گیران نظام، مسئولین و مراکز علمی _ تحقیقاتی، فرهنگی و مطبوعاتی مؤسسات خصوصی و دولتی گام های بسیار مؤثری در این زمینه بردارد.

این مؤسسه بر آن است که پس از سال ها تجربه، تحقیق و بررسی به میمنت نامگذاری آگاهانه معظم له با اتکا به خداوند متعال و پشتوانه چندین ساله خود با در اختیار داشتن کلیه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با موضوع آموزش همگانی تبلیغات و اطلاع رسانی و با بهره گیری از کارشناسان خبره و متخصصان، این تکنیک مدرن تبلیغات و ترویج را توسعه داده و پروژه آگاهی مصرف را به عنوان یکی از راهکارهای اجرائی اصلاح و بهره وری الگوی مصرف از طـریق سیستم های اطلاع رسانی مطبوعاتی در سطح کشور اجرا نموده و گامی ولو کوچک در جهت اعتلای فرهنگ مصرف در جامعه بردارد.

این مطالب را نیز ببینید!

گران فروشی بلیت اربعین آغاز شد

دانستنی آنلاین:در فاصله حدود دو هفته ای تا آغاز پروازهای اربعین، قیمت بلیت پرواز یکطرفه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.