صفحه اصلی / آموزش عالی / آخرین وضعیت استخدام معلمان حق التدریس

آخرین وضعیت استخدام معلمان حق التدریس

دانستنی آنلاین:علی الهیار ترکمن گفت: آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی ها در دولت تصویب شده و منتظر ابلاغ آن هستیم. هر وقت ابلاغ شود به سازمان امور اداری و استخدامی برای تعیین ظرفیت مراجعه خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت ابلاغ آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس و معلمان پیش دبستانی و نهضتی‌ها گفت: این آیین نامه دچار اشکالاتی بوده است که باید اصلاح شود.

 وی در ادامه افزود: آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس و نهضتی ها در دولت تصویب شده و منتظر ابلاغ آن هستیم. هر وقت ابلاغ شود به سازمان امور اداری و استخدامی برای تعیین ظرفیت مراجعه خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: بر اساس میزان سهمیه‌ای که به آموزش و پرورش برای جذب در سال ۹۸ تعلق بگیرد. این آیین نامه را اجرا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار میزان، هیئت وزیران در جلسه ۱۷ شهریور خود به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری، آیین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند.

استخدام این افراد در سقف ظرفیت تخصیص سالیانه استخدام از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با شرط بکارگیری در مناطق کمتر توسعه یافته و بر اساس نیاز مناطق آموزش و پرورش استان مبتنی بر رشته و دوره تحصیلی، جنسیت و با توجه به سنوات خدمت و پس از برگزاری آزمون و طی دوره آموزش در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.