صفحه اصلی / آموزش عالی / آخرین وضعیت مدارسی که مدرک جعلی صادر می‌کردند

آخرین وضعیت مدارسی که مدرک جعلی صادر می‌کردند

دانستنی آنلاین:فولادوند گفت: ستاد جعل در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده و به این مسائل اشراف کامل دارد به نوعی که در سال ۹۶ یک باند جعل مدارک در رباط کریم منهدم شد و ۱۲ هزار مدرک جعلی نیز منهدم شد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، از میزان،روز گذشته روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: ۲۱۱ متخلف در حال انتقال یا پذیرفته شده به شناسایی شده اند که در جریان بررسی ۵ مدرسه و دبیرستان متخلف نیز که مدرک دیپلم جعلی صادر کرده اند نیز شناسایی شده و به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

 حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت رسیدگی به این ۵ مدرسه‌ای که مدرک جعلی برای دانش آموزان صادر می‌کرده اند اظهار کرد: باید گزارشی دقیق در این باره بگیریم و بررسی کنیم و تاکنون در جریان این مسئله نبوده ایم.

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در این باره گفت: ستاد جعل در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده و به این مسائل اشراف کامل دارد به نوعی که در سال ۹۶ یک باند جعل مدارک در رباط کریم منهدم شد و ۱۲ هزار مدرک جعلی نیز منهدم شد.

فولادوند افزود: جعل مدرک یک امر طبیعی است و به آموزش و پرورش و مدارس هیچ ربطی ندارد بلکه مربوط به موسسات جعل کننده مدرک است.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.