صفحه اصلی / آموزش عالی / آمار جدید شهدای غزه/ شهادت ۹۲ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته

آمار جدید شهدای غزه/ شهادت ۹۲ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش دانستنی نیوز به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ جنایت ضد مردم بی‌پناه غزه انجام داده که در نتیجه این اقدامات ۹۲ نفر به شهادت رسیده و ۱۵۶ تن دیگر زخمی شدند.

به این ترتیب تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از ابتدای هفتم اکتبر تاکنون به عدد ۳۰۳۲۰ شهید رسیده و بالغ بر ۷۱۵۳۳ نفر نیز در این حمله‌ها زخمی شده اند.

این بیانیه می‌افزاید که پیکر تعدادی از شهدا همچنان زیر آوارها باقی مانده یا در مسیرهای مواصلاتی رها شده و رژیم صهیونیستی اجازه دسترسی کادر پزشکی و نیروهای امدادی به این افراد را نمی‌دهد.

همچنین با پیدا شدن پیکر یک شهید دیگر از محل جنایت رژیم صهیونیستی در میدان نابلسی در غزه تعداد شهدای این جنایت به ۱۱۶ نفر رسید.

پنج‌شنبه گذشته رژیم صهیونیستی هزاران آواره فلسطینی در انتظار کمک‌های بشردوستانه از شهرهای مختلف غزه را گلوله باران کرد. براساس گزارش‌ها، این حمله جنایت آمیز در حالی صورت گرفت، که هزاران فلسطینی از شهر غزه، جبالیا و بیت حانون در میدان نابلسی منتظر رسیدن کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه در جاده ساحلی هارون الرشید در منطقه شیخ عجلین در غرب شهر غزه بودند. در این حمله دست کم ۱۱۶ نفر به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر زخمی شدند.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.