صفحه اصلی / آموزش عالی / اضافه شدن رشته‌های مربوط به مدیریت بحران و خدمات شهری به دانشگاه آتش نشانی

اضافه شدن رشته‌های مربوط به مدیریت بحران و خدمات شهری به دانشگاه آتش نشانی

دانستنی آنلاین:داوری از اضافه شدن رشته‌های مربوط به مدیریت بحران و خدمات شهری به رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی آتش نشانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران به بهانه انتصاب رئیس جدید دانشگاه علمی و کاربردیشهرداری تهران گفت: این دانشگاه از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده بود.

وی افزود: با تغییراتی که در چارت شهرداری تهران و همچنین ساختاریهای برخی معاونتها ایجاد شد مقرر شد تا برخی رشته‌ها به رشته‌های پیشین این دانشگاه اضافه شود.

داوری گفت: از این رو رشته‌های مرتبط با مدیریت خدمات شهری و همچنین رشته‌های مرتبط با حوزه مدیریت بحران به این دانشگاه اضافه شد و فعالیت آن وسعت بیشتری پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص مسؤولیت اداره این دانشگاه نیز گفت: این دانشگاه به طور کلی زیر مجموعه دانشگاه علمی و کاربردی است اما معاونت پشتیبانی کننده از آن معاونت خدمات شهری است.

وی افزود: البته سرفصل‌های مربوط به رشته‌های تدریس شده در این دانشگاه با هماهنگی و همکاری سازمان آتش نشانی تهیه و تنظیم می‌شود و همکاران قدیمی و نخبه ما در این دانشگاه تدریس دارند.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.