صفحه اصلی / آموزش عالی / افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت شبکه اینترنت تا شش ماه آینده

افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت شبکه اینترنت تا شش ماه آینده

به گزارش دانستنی نیوز، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز صبح در حاشیه جلسه هیأت دولت در خصوص سرعت اینترنت گفت: در حال توسعه شبکه هسته‌ای و مودم مخابراتی هستیم انشاالله تا شش ماه آینده ۵۰ درصد ظرفیت لایه آی پی شبکه را اضافه می‌کنیم و تجهیزات جدید در شبکه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای شبکه در نصف شب‌ها حدود ۱ تا ۲ شب انجام می‌شود افزود: بعضی از مناطق ممکن است اختلال محدودی داشته باشند که این موضوع از قبل توسط شرکت ارتباطات زیرساخت اطلاع داده می‌شود.

زارع پور در ادامه در خصوص اینترنت روستاهای سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال تمام روستاهای سیستان و بلوچستان به اینترنت متصل خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت رفع فیلتر سرویس گوگل پلی گفت: محدودیت‌های ایجاد شده در برخی از سرویس‌ها نیازمند بازنگری است و وزارت ارتباطات در حال پیگیری برای برداشته شدن محدودیت دسترسی به یک‌سری از سرویس‌هایی است که فلسفه ایجاد محدودیت شأن از بین رفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در برخی از سرویس‌ها امکاناتی به‌وجود آمده که نگرانی‌هایی که کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه داشته است برطرف شده و این‌ها قابلیت بازنگری دارد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.